۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مرکزی تأکید کرد؛

مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از عاشورا و بهترین مکتب انسان سازی

مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از عاشورا و بهترین مکتب انسان سازی

اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی بهترین مکتب برای انسان سازی و برگرفته از قیام عاشورا است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش شهید سردار قاسم سلیمانی در تشکیل جبهه مقاومت اظهار کرد: ایشان نقش کلیدی در تشکیل و پیشرفت جبهه مقاومت داشتند، به طور حتم اگر ایشان نبودند در آن مقطع مشکلات زیادی ایجاد می‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی افزود: ایشان با کادرسازی که در نیروی قدس داشتند توانستند امنیت را در منطقه ایجاد کنند.

کریمی گفت: اکنون از ظرفیت بزرگانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در نظام جمهوری اسلامی بی بهره نیستیم تا ادامه‌دهنده مسیر سردار پرافتخار جهان باشند.

وی افزود: مکتب ایشان برگرفته از مکتب دفاع مقدس و امام راحل بوده و مکتب امام راحل نیز برگرفته از قیامت عاشورا است.

وی تاکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی ریشه دار و قوی است و به طور قطع گفته‌ها و آموزه‌های دینی این مکتب که همان دین و آئین ما است بهترین تبیین دانشگاه انسان سازی در حوزه این مکتب است.

سرهنگ پاسدار کریمی گفت: بهره گیری از سیره و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی در همه حوزه‌ها از جمله خانواده، فرماندهی، دشمن ستیزی، مردم داری می‌تواند الگویی برای نسل امروز، جبهه مقاومت، فرماندهان، مسؤولین و عموم مردم باشد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخص تراز اول در جبهه مقاومت بود، گفت: ایشان اعتقاد داشتند اگر می‌خواهید برای انقلاب کار کنید باید خود را وقف انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کنید و این ویژگی در رفتار و منش ایشان اتفاق افتاده بود و برای تداوم و پایداری انقلاب این مهم باید سرلوحه اقدامات همه ما قرار بگیرد.

کد خبر 5982277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha