۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۹

‌رایزن فرهنگی سابق در کابل: 

اخلاص سردار سلیمانی رمز ماندگاری او در ذهن ها است 

اخلاص سردار سلیمانی رمز ماندگاری او در ذهن ها است 

مشهد- رایزن فرهنگی سابق در کابل گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به خاطر اخلاص و پایمردی در ذهن ها باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر جهانشاهی شامگاه دوشنبه در همایش بین المللی «شهید القدس و اقتدار جریان مقاومت» که با همکاری بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی ها در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به خاطر اخلاص و پایمردی در ذهن ها باقی ماند، اظهار کرد: دفاع مقدس، مبارزه با اشرار شرق کشور و مقاومت اسلامی سه مقطع زندگی ایشان بود.

رایزن فرهنگی سابق در کابل افزود: حضور شهید سلیمانی را در مقطعی درک کردم و این درک درس های به ما داد که موجبات اقتدار جبهه مقاومت را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به خاطر اخلاص و پایمردی در ذهن ها باقی ماند، افزود: رهبری سه رکن اصلی را درباره این فرماندار مطرح کردند، اول اینکه سردار سلیمانی پاداش اخلاص و پایمردی خود را توانست بگیرد.

جهانشاهی افزود: دفاع مقدس، مبارزه با اشرار شرق کشور و مقاومت اسلامی سه مقطع زندگی ایشان بود. او هیچ وقت عقب تر از نیروهای خود نبود و در مبارزه با اشرار در شرق کشور اولین نفر بود که حضور و آخرین نفر بود که منطقه را ترک کرد.

رایزن فرهنگی سابق در کابل افزود: رهبر فرمودند سردار جبهه مقاومت را شکل داد امروز حماس و جهاد اسلامی بعد از بیش از ۸۰ روز هنوز زنده و پویا است و انجام وظیفه می کند این ها همه به خاطر جبهه مقاومت است.

کد خبر 5982879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha