۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی خبر داد؛

بندان رکوردار بارش ها در خراسان جنوبی/ احتمال بارش در نیمه شرقی

بندان رکوردار بارش ها در خراسان جنوبی/ احتمال بارش در نیمه شرقی

بیرجند- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارش گزارش شده از استان طی شبانه روز گذشته از ایستگاه بندان به میزان ۷ میلیمتر بوده است.

جواد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همچنان که انتظار داشتیم طی شب و روز گذشته شاهد بارش‌های خفیف و ملایم در برخی از مناطق استان بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش گزارش شده از ایستگاه بندان به میزان ۷ میلیمتر بوده است، یادآور شد: همچنین میزان بارش گزارش شده از درمیان به میزان سه میلی‌متر، خوسف، زهان، خلف، ماهمیران و خنگ دو میلی‌متر، علی آباد زارعین، دهسلم و اسدیه یک میلی‌متر، مختاران، ماژان، بیرجند و سربیشه بارش کمتر از یک میلی‌متر بوده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: مطابق با الگوی نقشه‌ها امروز برای برخی نقاط شرقی استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

نخعی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته افزایش متناوب ابر و گاهی وزش باد در استان انتظار می‌رود و برای پنجشنبه به ویژه برای نیمه شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان رگبار و رعد و برق قابل پیش‌بینی است.

وی گفت: دمای هوای استان طی امروز و فردا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته خضری، سربیشه و قاین به طور مشترک با کمینه دمای ۳ درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین شهرها و دهسلم با بیشینه دمای ۲۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه بوده است.

نخعی خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی در بیرجند طی شبانه روز گذشته بین ۶ و ۱۸ درجه سلسیوس ثبت شده است.

کد خبر 5983004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha