۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶

با تاکید بر حل مشکل دفاعی؛

رحمان رضایی: تیم ملی فوتبال هیچ دیدار آسانی در جام ملت‌ها ندارد

رحمان رضایی: تیم ملی فوتبال هیچ دیدار آسانی در جام ملت‌ها ندارد

مربی تیم ملی فوتبال با اشاره به بازی‌های این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازی‌های تیم ملی سخت است، نباید فکر کنیم دیدارهای آسانی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار اظهار داشت: با توجه به بازی‌های دوستانه که داشتیم و مدت زمان حضور کادر فنی جدید در تیم ملی بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و خوشبختانه نتایج خوبی را هم گرفتیم. امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دو هفته تا جام ملت‌ها فرصت داریم در این مدت دو بازی تدارکاتی هم داریم. ما با بورکینافاسو و اندونزی بازی داریم که فکر می‌کنم به لحاظ بازی کیفیت بالایی داشته باشند.

وی در خصوص بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: همه بازی‌ها برای تیم ملی سخت خواهد بود. فکر اینکه بازی با فلسطین و یا تیم‌های همگروه ایران آسان خواهد بود، اشتباه است. باید در همه بازی‌ها تمرکز داشته باشیم مخصوصاً در بازی اول، چرا که می‌دانیم هیچ بازی قابل پیش بینی نیست و ممکن است بازی برای تیم ملی گره بخورد. با توجه به اینکه تیم ملی از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود همه تیم‌ها دوست دارند بیایند و مقابل تیم ملی کشورمان بازی خوبی را ارائه بدهند. امیدوارم بازی‌های خوبی را داشته باشیم و بدون مشکل بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

مربی تیم ملی فوتبال کشور با اشاره به انتقادهایی که از تیم ملی می‌شود، گفت: انتقادات همیشه از تیم ملی وجود دارد ولی امیدوارم این انتقادها سازنده باشد. ما اشکالاتی را در بخش دفاعی تیم ملی داشتیم اما سعی ما بر این است که ارتباط بین بازیکنان در خط دفاعی بیشتر شود. طبیعتاً در بعضی از بازی‌ها می‌بینیم که حملات تیم بیشتر است، همین موضوع باعث می‌شود ضد حملات زیادی را هم ببینیم. اگر تمرکز لازم و ارتباط در بین مدافعان وجود نداشته باشد می‌تواند دفاع تیم را دچار مشکل کند. امیدواریم در دو بازی تدارکاتی که داریم هماهنگی لازم در خط دفاعی تیم ملی شکل بگیرد تا در جام ملت‌ها به مشکل نخوریم.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت در شرایط کنونی لازمه تیم ملی است چرا که شما ببینید از ۱۱ بازی که انجام دادیم ۹ بازی را برده‌ایم و باید بیایند کنار تیم ملی باشند. اگر انتقادهایی هم می‌کنند، منصفانه باشد. طرفداران تیم ملی هم باید فارغ از هر رنگی باید از تیم ملی حمایت کنند و به عنوان نفر دوازدهم از دور در کنار تیم ملی باشند و روحیه خوبی را برای بازیکنان تیم ملی منتقل کنند.

کد خبر 5983284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha