۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

استاندار سمنان:

خسارت سکنه بلوک ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان جبران می‌شود

خسارت سکنه بلوک ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان جبران می‌شود

سمنان- استاندار سمنان وضعیت سکنه بلوک‌ ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان را یکی از دغدغه‌های مهم استان برشمرد و گفت: به دنبال جبران خسارت این افراد در سطح ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب سه شنبه در نشست با اعضای نظام مهندسی استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم فعلی در استان برای ساکنان بلوک ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر است، ابراز داشت: با توجه به اعلام خطر ادامه زندگی برای این واحدها برخی هنوز در این واحدها ساکن هستند.

وی ضمن بیان اینکه سهل انگاری‌های وقت باعث نگرانی و بروز مشکلات برای مردم و مسئولان شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی به دنبال جبران خسارت و تأمین مسکن برای این عزیزان هستیم.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه جامعه مهندسی هشت هزار و ۵۰۰ عضو در استان دارد، ابراز داشت: این افراد قطعاً در ساخت و ساز مسکن نقش دارند لذا می‌بایست در پروژه‌های خود موارد استاندارد و ایمنی را رعایت کنند.

هاشمی ضمن بیان اینکه تلاش خود مهندسان باعث شد تا بر اساس ارزیابی‌های انجام شده سطح ملی، استان سمنان رتبه دوم کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کند، تصریح کرد: کسب این مقام با همکاری و همراهی شما مهندسان ساختمان حاصل شده است.

وی ضمن بیان اینکه امروزه نقش مهم و مؤثر جامعه مهندسی در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال به ویژه در حوزه ساخت مسکن بی‌بدیل است، افزود: انتظار می‌رود همین نقش و اثر گذاری را جامعه مهندسی استان در انتخابات پیش رو پیاده و اجرا کند.

کد خبر 5983567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha