رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

کمک ۱۰ هکتاری سازمان اوقاف به پارک علم و فناوری علوم پزشکی تهران

کمک ۱۰ هکتاری سازمان اوقاف به پارک علم و فناوری علوم پزشکی تهران

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از کمک سازمان اوقاف و امور خیریه به اختصاص ۱۰ هکتار به پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین قناعتی امروز در مراسم آغاز عملیات استقرار شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری سردار شهید سلیمانی در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: فناوری یکی از پنج استراتژی مهم دانشگاه است.

وی از کمک حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: قرار شد ۱۰ هکتار از سوی سازمان اوقاف به دانشگاه اعطا شود.

قناعتی خاطرنشان کرد: فناوری مزیت دانشگاه علوم پزشکی تهران است و امتیاز دانشگاه در رتبه بندی های کشوری از مجموع امتیازات ۴۰ دانشگاه کشور بیشتر است.

وی افزود: ۱۸۰ مورد تجهیزات پیشرفته در دانشگاه علوم پزشکی تهران تولید شده و توانسته ایم ۱۶۰ میلیارد تومان به سمت پژوهش هدایت کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به استقبال شرکت های دانش بنیان از استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ شرکت در نوبت هستند اما به دلیل کمبود جا امکان حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه ندارند.

کد خبر 5984344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha