۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد؛

انتقاد از عملکرد سازمان سازماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج

انتقاد از عملکرد سازمان سازماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج

کرج- عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری گفت: مدیریت این سازمان شرایط مطلوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی در رابطه با متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: مدیریت این سازمان شرایط مطلوبی ندارد و به عنوان یکی از سازمان‌های کم اثر شهرداری کرج محسوب می‌شود؛ مدیریت شهری هرچه سریع‌تر این سازمان را تعیین تکلیف کند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: دو سال است که پارلمان شهری چند ردیف بودجه از جمله جانمایی و احداث بازار دائمی عرضه دام، احداث و تجهیز جایگاه استقرار کارگران فصلی و ایجاد بازارهای روز که کرج و به خصوص محلات کم برخوردار با کمبود آنها مواجه است تعریف کرده اما عدم توفیق در جذب آنها یا حذف کامل این کدها صورت گرفته که جای تاٌمل و تاٌسف دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: نگاه این سازمان فقط شروع و پایان ساعت فعالیت بازار روزهاست که آن هم با عدم نظارت صحیح بر فعالیت غرفه داران و عدم توجه و اهمیت به رضایت شهروندان همراه است و تغییر سبک کار بازرگانی و به روزرسانی در این سازمان مشاهده نمی‌شود. فقدان رقابت بین انواع بازارهای موجود شهر، مدیریت سنتی و عدم توجه به امور بازرگانی نوین این سازمان را به زودی به ورشکستگی می‌کشاند.

کد خبر 5985227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      الان تو المهدی حصارک دست فروش ها زندگی رو از مردم و مغازه دارها گرفتن