۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

در محکومیت حادثه تروریستی کرمان؛

زائران حرم امیرالمؤمنین (ع) شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند

زائران حرم امیرالمؤمنین (ع) شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند

کوروش زارعی که برای اجرای نمایش میدانی «دادگاه» در عراق به سر می‌برد، تاکید کرد با اعلام خبر حادثه تروریستی کرمان زائران حرم امیرالمؤمنین (ع) در شهر نجف، شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

کوروش زارعی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها در حال اجرای نمایش میدانی «دادگاه» با موضوع محاکمه آمریکای جنایتکار در فرودگاه شهر بغداد است، درباره حادثه تروریستی کرمان و واکنش مردم و هنرمندان کشور عراق در این خصوص، به خبرنگار مهر گفت: روز چهارشنبه 13 دی در شهر نجف در حرم امیرالمؤمنین (ع) حضور داشتم و وقتی خبر حادثه تروریستی کرمان اعلام شد، زائران حاضر در حرم شعار «مرگ بر اسراییل» را سر دادند. در شب اجرای نمایش میدانی «دادگاه» نیز هزاران تماشاگر حاضر در فرودگاه بغداد شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها این روزها خودشان را به در و دیوار می‌زنند زیرا هنوز نتوانسته‌این ضربه‌ای را که خورده‌اند هضم کنند. صهیونیست‌ها در ظاهر مردم مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون کشیده‌اند ولی در واقع به دنبال تبرئه خود در مقابل مردم معترض به ناتانیاهو و دولت‌اش هستند. به دلیل این‌که در مخمصه گیر کرده‌اند سعی می‌کنند با حرکات کور، خودشان را رها کنند که امکان‌پذیر نیست.

زارعی یادآور شد: صهیونیست‌ها دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنند ولی بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده‌اند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، تصریح کرد: آدم در هر جای دنیا با هر دین و مسلک و مرامی که باشد، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان را محکوم می‌کنند. ما هم به عنوان هنرمند، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و حادثه تروریستی کرمان را که طی آن مردمی که در مراسم سردار محبوب دل‌ها حضور داشتند به شهادت رسیدند، محکوم می‌کنیم. من مانند همیشه می‌گویم «مرگ بر اسراییل، مرگ بر اسراییل، مرگ بر اسراییل».

کد خبر 5985401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha