۱۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۷

مدیرعامل کانون پرورش فکری:

نسل امروز توانمندی‌های خود را برای اثرگذار بودن تقویت کنند

نسل امروز توانمندی‌های خود را برای اثرگذار بودن تقویت کنند

اردبیل - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای دوران نوجوانی گفت: نسل امروز توانمندی‌های خود را برای اثرگذار بودن تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد علامتی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از اعضای برگزیده فراخوان‌های ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای دوران نوجوانی اظهار کرد: نسل امروز توانمندی‌های خود را برای اثرگذار بودن تقویت کنند.

وی ضمن عرض تسلیت به حادثه‌دیدگان مراسم دیروز کرمان افزود: حرکت تروریستی نشان از عجز و ناتوانی دشمن و صهیونیست‌ها است که به کودکان و نوجوانان حمله می‌کنند و بهتر است اینها را همان رژیم کودک کش صهیونیستی بنامیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه داشتن هدف مهمترین اصل برای برنامه‌ریزی در زندگی است، خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر در جمع گفت: شما بهترین‌ها هستید باید به خودتان ارزش قائل باشید وقتتان را مدیریت کنید و برای زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشید و توانایی‌هایتان را کشف کنید و بفهمید چطور می‌شود از این توانایی‌ها استفاده کرد.

علامتی ادامه داد: امروز دنیا، دنیای میان رشته‌ای است، اطلاعات علمی‌تان را بروز کنید، کتاب بخوانید چرا که دانش شما را افزایش می‌دهد و در کنار دانش مهارت کسب کنید، اگر علاقه و تخصص ندارید، یاد بگیرید، یک شاخه تخصصی از حوزه نوجوان را انتخاب و روی همان تمرکز کنید.

وی با اشاره به روز زن ادامه داد: در نگاه غربی زن نگاهش به جهان هستی بر اساس منفعت است و زنان به آن فکر می‌کنندکه ازدواج چه منفعتی برای ما دارد اما در نگاه اسلامی ما نگاه زن بر اساس تاثیرگذاریش در جامعه ارزش دارد، غرب نگاهش به زن نگاه ابزاری است و شرق هم نگاه دیگری است اما الگویی در تمدن اسلامی مطرح است که اسلام زن را فعال در همه عرصه‌ها می‌داند و وی را الگو برای تمامی اعضای جامعه عنوان می‌کند.

کد خبر 5985657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha