۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

امام جمعه پارس‌آباد:

قاتلان شهدای کرمان همان جنایتکاران غزه هستند/ انتقام قطعی است

قاتلان شهدای کرمان همان جنایتکاران غزه هستند/ انتقام قطعی است

پارس‌آباد - امام جمعه شهرستان پارس‌آباد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی کرمان گفت: جنایتکاران منتظر پاسخ کوبنده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی کرمان، اظهار کرد: بی شک قاتلین شهدای کرمان همان جنایتکاران غزه هستند و این جنایتکاران بدانند که انتقام قطعی است و منتظر پاسخ کوبنده و قاطع سلیمانی ها باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای جهاد فی سبیل الله است، گفت: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به دیدار وزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در استان افزود: آیت الله سید حسن عاملی در این دیدار با ابراز گلایه از وضعیت راه اردبیل به سمت پارس‌آباد به عنوان جاده و مسیر قتلگاه، خواستار چهار خطه اردبیل به سمت پارس آباد و تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر آن شد.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه یکی از مهمترین علائم طلاق، جدایی و از هم پاشیدگی خانواده نبود محبت در بنیان خانواده است، گفت: وفاداری یکی از شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) بود و وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

کد خبر 5985931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha