۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد

تقویت زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد

شهرکرد-معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد و باید مورد حمایت نیز قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم منزوی صبح شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فارسان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی بابا حیدر باید راه اندازی شود اظهار کرد: استعلام‌هایی برای این شهرک مانده است که قرار شد این استعلام‌ها پیگیری و تکمیل شود تا به‌زودی مراحل ایجاد زیرساخت شروع شود.

وی تصریح کرد: ایجاد ۲ شهرک صنعتی در فارسان و گوجان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی کار خود را در این زمینه شروع کند.

منزودی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در این استان اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال ۶ مجموعه بوم‌گردی و یک هتل در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

وی همچنین به طرح «مسیر سبز گردشگری از باباحیدر تا جونقان» اشاره کرد و بیان داشت: این طرح به دریافت استعلام‌های قانونی نیاز دارد و باید کار به‌صورت کارشناسی انجام شود.

محسن مولوی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشت اذعان داشت: ۱۱۳ ملیاد تومان وام قرص الحسنه به متقاضیان اشتغال پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این وام به هزار و ۱۴ متقاضی دارای طرح پرداخت شد.

کد خبر 5986768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha