۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

فرمانده انتظامی زرقان:

قاتل شهروند زرقانی پس از ۵ سال دستگیر شد

قاتل شهروند زرقانی پس از ۵ سال دستگیر شد

شیراز-فرمانده انتظامی زرقان گفت: فردی که در آذرماه ۹۷ جوانی ۲۷ ساله را در اطراف شهرستان زرقان به قتل رسانده بود در مشهد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن بارسالاری گفت: در پی وقوع قتل فردی با اسلحه کمری در آذرماه سال ۱۳۹۷ در یک سفره خانه در حوزه استحفاظی شهرستان زرقان و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی زرقان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل پس از قتل به شهرستان مشهد متواری و با اسم مستعار مشغول کار و خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی زرقان ادامه داد: مأموران پس از اخذ نیابت قضائی به مشهد اعزام و با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان مخفیگاه قاتل را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را دستگیر کردند.

سرهنگ بارسالاری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل ۲۷ ساله تعدادی سلاح سرد و ۲ عدد اسپری فلفلی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در دستورکار پلیس می‌باشد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5987020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha