۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

چندین فروند لنج در اسکله صیادی بندر سلخ قشم طعمه حریق شدند

چندین فروند لنج در اسکله صیادی بندر سلخ قشم طعمه حریق شدند

بندرعباس - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: چندین فروند لنج در اسکله صیادی بندر سلخ واقع در ساحل جنوبی جزیره قشم طعمه حریق شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه چندین لنج در بندر صیادی سلخ جزیره قشم در آتش می سوزند. طبق اطلاعات اولیه این بندر نیروهای آتش نشانی درحال اطفا حریق هستند. علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

برابر اطلاعات دریافتی از سوی مردم جامعه محلی تاکنون گزارشی از خسارت جانی در این حادثه گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از حریق چند لنج صیادی در جزیره قشم خبر داد.

مهرداد حسن‌زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: از حدود ساعت ۱۵ چندین لنج صیادی در اسکله سلخ جزیره قشم دچار حریق شدند که با دستور استاندار هرمزگان تیم‌های عملیاتی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی از خسارت جانی در این حادثه نرسیده است و تیم‌های آتش‌نشانی حاضر در محل در حال اجرای عملیات اطفای حریق هستند.

حسن‌زاده با بیان اینکه فرماندار شهرستان قشم در محل حادثه حضور داشته و به صورت میدانی بر عملیات اطفای حریق نظارت دارد، خاطرنشان‌کرد: علت حادثه در دست بررسی است که در صورت روشن شدن ابعاد قضیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این نیز پنح فروند لنج باری و تجاری از جنس چوب به ترتیب در هشتم اردیبهشت و شانزدهم مهرماه سال جاری در اسکله بهمن جزیره قشم، طعمه حریق شده بودند.

بندر سلخ در ساحل جنوبی جزیره قشم با آبراهه بین‌المللی خلیج فارس پنج مایل دریایی فاصله دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

کد خبر 5987192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha