۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰

رییس جدید هیات مدیره جامعه باستان‌شناسی ایران انتخاب شد

رییس جدید هیات مدیره جامعه باستان‌شناسی ایران انتخاب شد

اعضای هیات مدیره جامعه باستان‌شناسی ایران در نخستین جلسه رسمی، کوروش محمدخانی را به عنوان رییس هیات مدیره «جامعه» انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیأت مدیره جامعه باستان‌شناسی ایران در نخستین جلسه رسمی، کوروش محمدخانی را به عنوان رئیس هیأت مدیره «جامعه» انتخاب کردند.

کوروش محمدخانی دارای دکتری باستان‌شناسی با تخصص آرکئوژئوفیزیک، عضو هیأت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران و عضو جامعه بین‌المللی بررسی‌های ژئوفیزیک در باستان‌شناسی است. او سرپرست، مسؤول و یا عضو بیش از ۱۳۰ هیأت باستان‌شناسی در ایران، سوریه، یونان، فرانسه، عراق، افغانستان و ارمنستان بوده است. از محمدخانی بیش از ۷۰ عنوان مقاله به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه در همایش‌ها و مجلات علمی منتشر شده است.

همچنین در جلسه هیأت مدیره جامعه باستان‌شناسی ایران، حامد مولایی‌کردشولی به عنوان معاون رئیس هیأت مدیره، شقایق محمدی‌نژاد به عنوان سخنگو و ابراهیم روستایی‌فارسی به عنوان دبیر هیأت مدیره انتخاب شدند.

محمدرضا نسب عبداللهی نیز از سوی هیأت مدیره به عنوان مسؤول روابط‌عمومی جامعه باستان‌شناسی ایران انتخاب شد.

کوروش محمدخانی، سپیده مازیار، شقایق محمدی‌نژاد، ابراهیم روستایی‌فارسی، محمدرضا نسب عبداللهی، حامد مولایی‌کردشولی و اکبر عزیزی، دی ماه ۱۴۰۲ از سوی اعضای جامعه باستان‌شناسی ایران به عنوان ۷ عضو اصلی هفتمین دوره هیأت مدیره این نهاد انتخاب شدند.

مدت زمان فعالیت هیأت مدیره هفتم، دو سال و تا دی ۱۴۰۴ خورشیدی خواهد بود.

جامعه باستان‌شناسی ایران نهادی علمی، مدنی، صنفی و غیردولتی است که سال ۱۳۸۹ با هدف پیشبرد باستان‌شناسی و صیانت از میراث فرهنگی ایران تشکیل شد و با مشارکت داوطلبانه اعضا فعالیت می‌کند. اساتید، پیشکسوتان و دانشجویان باستان‌شناسی اعضای این «جامعه» را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5987596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha