۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

مسابقات ورزشی جانبازان در استان بوشهر برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی جانبازان در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسابقات ورزشی جانبازان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت‌الله غلامپور ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: فعال کردن رشته‌های مختلف ورزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توسعه رشته‌های ورزشی ویژه جانبازان و خانواده ایثارگران اضافه کرد: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای حوزه ایثارگران از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی رشته‌های ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در حال انجام است.

وی حمایت از فعالیت‌های ورزشی و قهرمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: نقش ورزش در سلامتی در اقشار مختلف مردم بسیار مهم است، اما برای جانبازان امری ضروری محسوب می‌شود.

غلامپور مشارکت در گسترش ورزش در بین جامعه ایثارگری را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: برگزاری مسابقات جانبازان در تمامی رشته‌های ورزشی در اولویت برنامه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر قرار دارد که به‌زودی شاهد آن خواهیم بود.

کد خبر 5988813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha