۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

هزمان با آغاز فعالیت گروه جهادی محقق می‌شود؛

بهره‌مندی سه هزار نیازمند از خدمات اردوی جهادی و درمانی در بجنورد

بهره‌مندی سه هزار نیازمند از خدمات اردوی جهادی و درمانی در بجنورد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: بیش از سه هزار از افراد تحت پوشش کمیته امداد از خدمات درمانی و پزشکی گروه جهادی الکفیل در بجنورد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر مجید الهی‌راد صبح سه‌شنبه در آغاز افتتاح فعالیت گروه جهادی الکفیل در بجنورد که در مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی و درمانی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت چهار روز از سه‌شنبه تا جمعه به ارائه خدمات مختلف خواهند پرداخت.

وی در ادامه گفت: قبل از حضور این گروه جهادی گروه‌های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه‌ریزی انجام شده در این چهار روز در محل مصلی بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از ۷۰ پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: بیش از ۸ نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی و... برای نیازمندان انجام خواهد شد.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت استان هستند.  

الهی‌راد خاطر نشان کرد: این اردو با همکاری دستگاه‌های اجرایی، صنایع استان، خیرین و نیکوکاران در حال برگزاری است و پیش بینی می شود بیش از سه هزار نیازمند از خدمات این گروه در این مدت بهره‌مند شوند.  

کد خبر 5989651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha