۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار پاکت شیر بین دانش‌آموزان ابتدایی توزیع شد

یک میلیون و ۵۰۰ هزار پاکت شیر بین دانش‌آموزان ابتدایی توزیع شد

خرم‌آباد - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار پاکت شیر در بین دانش‌آموزان ابتدایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز چهارشنبه در شورای معاونین آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون ۵۰۰ هزار پاکت شیر سهمیه یک ماه بیش از ۱۸۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی استان توزیع شده اظهار داشت: پاکت‌های شیر با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد استان بین دانش‌آموزان هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، افزود: یک تیم ۱۵ تا ۲۰ نفره متشکل از کارشناسان حوزه‌های مختلف آموزش‌وپرورش استان به سرپرستی یکی از معاونین اداره کل باهدف ارتقای کیفیت آموزش و بررسی مشکلات و مسائل مدارس و ادارات طی یک روز کامل نوبت صبح و عصر منطقه موردنظر را بازدید می‌کنند و دراسرع‌وقت بازخوردها و مسائل موردنظر را برای رفع مشکلات احتمالی پیگیری می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه هم در این جلسه از اجرای طرح سراسری سنجش دستاوردهای یادگیری خبر داد و گفت: در این طرح چهار درس علوم، ریاضی، زبان و عربی متوسطه اول، سه‌چهارم کتاب صورت هماهنگ آزمون گرفته می‌شود و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

نورالدین سبزیان، افزود: این آزمون برای هر سه‌پایه متوسطه اول در دو نوبت صبح و عصر در ۱۱ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

حمید میر ساکی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌وپرورش لرستان در این جلسه، گفت: روند صدور تشویقات و اهدای لوح تقدیر به همکاران فرهنگی باید در کمیته‌ای مورد ارزیابی قرار گیرد.

اسفندیار گنجی پور رئیس اداره رفاه و پشتیبانی استان هم در این جلسه از نوسازی ناوگان خودرویی در آینده نزدیک خبر داد.

ساماندهی اضافه‌کار کارکنان اداری و تعیین تکلیف برخی از املاک آموزش‌وپرورش از دیگر دستور کارهای شورای معاونین بود.

کد خبر 5990679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha