۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

۱۰۲۵ تیم پزشکی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اعزام شدند

۱۰۲۵ تیم پزشکی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اعزام شدند

زاهدان- رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام ۱۰۲۵ تیم پزشکی به نقاط مختلف استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین آریایی نسب ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۲۵ تیم پزشکی شامل ۱۲۲ تیم در زمینه دندان‌پزشکی، ۴۳۵ تیم ویزیت عمومی و ۴۶۰ تیم تخصصی در نقاط حاشیه نشین و دور از دسترس استان، خدمات بهداشتی و درمانی اقدام به ارائه خدمات رایگان به مردم کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با اعزام هزار و ۲۵ تیم پزشکی ۲۸۰ هزار و ۱۹۱ نفر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی این استان بهره‌مند شدند.

وی از اعزام هشت تیم فوق‌تخصصی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آخرین فعالیت سازه بیمارستان صحرایی در سیل جنوب سیستان و بلوچستان در صورت تجهیز امکانات و راه‌اندازی این سازه بیمارستان صحرایی به مناسبت دهه فجر در دو نقطه زاهدان و نصرت آباد جهت ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم برپا خواهد شد.

‌رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ویزیت‌های رایگان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان در نقاط مختلف انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی با هدف گسترش فرهنگ مقدس معنوی بسیج در جامعه پزشکی و دانشگاهی و پاسداری از آرمان‌های جاوید حضرت امام (ره) و به منظور تلاش در راستای تحقق اهداف عالیه تلاش می‌کند.

‌آریایی نسب افزود: با تشکیل بسیج جامعه پزشکی در سال ۷۴ که با انتخاب و فعالیت نخستین شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی همراه بود این حرکت ارزشمند سرعت و توان بیشتری کسب کرد و از آن تاریخ تاکنون فعالیت چشمگیری در عرصه‌های کارشناسی حوزه سلامت، علمی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی توسط بسیج جامعه پزشکی صورت پذیرفته است.

‌رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادانه داد: هم اکنون این قشر از بسیج با بهره گیری از تعداد بی شماری از نخبگان و اساتید گروه پزشکی برای سیاست گذاری و ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در مسیر اهداف مشخص شده، استفاده می‌کند.

کد خبر 5990905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha