۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰

رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است

بجنورد_ رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر عبدالصمد صفرنژاد عصر پنج‌شنبه در جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشور در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد.

صفرنژاد با بیان اینکه امسال انتخاباتی در پیش داریم که به دلایل مختلفی برای کشور مهم است و مسئولین انتخابات مسئولیت سنگینی دارند، عنوان کرد: فرمانداران در پیشانی انتخابات قرار دارند و رفتار نماینده دولت مردمی، باید اعتماد ساز و امانت‌دار آرا مردم باشند.

رییس هیأت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی گفت: دشمنان ما برای اینکه بخواهند قدرت نظام را تضعیف کنند به ترفندهای مختلف متوسل می‌شوند، مسئولان و فرمانداران با تبیین درست خدمات ارزشمند دولت می‌توانند بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی اضافه کرد: اگر در این شرایط دستاوردها و خدمات نظام را دقیق و درست بیان کنیم، علاوه بر خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان می‌توانیم در افزایش امید و اعتماد و رضایت جامعه اثرگذار باشیم.

وی اضافه کرد: حوزه‌ اطلاع رسانی باید تقویت شود و عملکرد مثبت نظام بازگو شود.

کد خبر 5991920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha