۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

خطیب جمعه اراک:

آمریکایی‌ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای جهانیان آشکار کردند

آمریکایی‌ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای جهانیان آشکار کردند

اراک - خطیب جمعه اراک گفت: آمریکایی ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای جهانیان آشکار کردند و نسبت به تمام اعتراض ها در خصوص آتش بس، بی توجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک، اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید با اسرائیل قطع ارتباط و این رژیم را تحریم کنند و به معنای واقعی، ملت مظلوم فلسطین را حمایت کنند.

وی تاکید کرد: دنیای غرب، زنانی تروریست و بی بند و بار تربیت می‌کند اما دنیای اسلام زنانی شجاع و باعفت و حیا پرورش می‌دهد و بانوان در اسلام و جمهوری اسلامی جایگاه باعظمتی دارند.

امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: آمادگی لازم برای انتخابات اسفندماه مورد توجه ویژه باشد تا شایسته‌ترین افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه یابند.

آیت الله دری نجف آبادی حضور و اجتماع باعظمت مردم در پای صندوق‌های رأی را بسیار مهم دانست و افزود: نامزدها از توهین و تحقیر دیگر نامزدها پرهیز کنند و تنها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

وی با اشاره به حوادث غزه و یمن گفت: آفریقای جنوبی که کشوری غیر اسلامی است در دادگاه لاهه شکایتی علیه اسرائیل کرده که اقدام بسیار ارزشمندی است و امیدواریم با رأی دادگاه لاهه، جنایات و نسل کشی در غزه قطع شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای تمام جهان آشکار کردند و با توجه به تمام اعتراض‌ها در جهان نسبت به آتش بس، بایدن همچنان بی توجه است.

آیت الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: باید در جبهه حق مجاهدت و با جنایتکاران مقابله کنیم و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

کد خبر 5992402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha