۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

مؤسسات قرآنی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

مؤسسات قرآنی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مؤسسات قرآنی و خانه های قرآن برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر جمعه در همایش هفتمین نشست هم اندیشی وهم افزایی مدیران مؤسسات قرآنی استان بوشهر به میزبانی کانون قرآنی معراج آبدان اظهار داشت: مؤسسات قرآنی نقش بسزایی در جامعه دارند.

وی یاد آور شد: در حوزه قرآنی همه باید فعالیت خودمان را در بین قرآن آموزان بیشتر کنیم و دشمن نمی‌خواهد جوانان و نوجوانان با آموزه‌های قرآن آشنا شوند.

افروغ یادآور شد: تکلیف ما بر حضور است و جهاد ما جهاد بر حضور است و عهد همه ما عهد تعالی معارف اسلامی است و همه ما بر سر یک عهد و پیمان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای هم افزایی وهم اندیشی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، مدیران مؤسسات قرآنی به صورت فصلی دور هم جمع شدند و فعالیت‌های قرآنی خود را به اشتراک گذاشتند و نتیجه این همایش فعال شدن مؤسسات قرآنی و همچنین فعالیت‌های قرآنی و پرچم و علم قرآن در نقطه نقطه استان، مساجد و محلات استان بوشهر است.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو افزود: مؤسسات قرآنی در حوزه فعالیت‌های قرآنی روان خوانی نمانند بلکه مساله خانواده و حوزه هنر و همچنین مساله مهم انتخابات طرح و برنامه‌های خوبی دارند و با برگزاری کرسی‌هایی در محافل و مجالس شور اشتیاق مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه فراهم خواهند کرد.

کد خبر 5992428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha