النجباء عراق: آمریکا و متحدانش دیگر در منطقه امنیت نخواهند داشت

النجباء عراق: آمریکا و متحدانش دیگر در منطقه امنیت نخواهند داشت

جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق اعلام کرد: از امروز به بعد دیگر آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف امنیت نخواهد داشت و ما دست در دست برادران انصار الله یمن در کمین نیروهای دشمن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق با صدور بیانیه‌ای به تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد.

در بیانیه جنبش النجباء آمده است: تجاوز آمریکایی جدیدی علیه برادرانمان در یمن عزیز صورت پذیرفت که در نتیجه آن، غیرنظامیان و افراد بی‌گناه در برابر چشم جهانیان و با استقبال برخی سازشکاران و خائنان به شهادت رسیدند.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکایی‌ها بار دیگر بر جنایتکار بودنشان صحه گذاشته و نشان دادند اهمیتی برای هنجارها و قوانین بین‌المللی قائل نیستند و صرفاً بر مبنای نظام تک‌قطبی حرکت می‌کنند.

جنبش النجباء تأکید کرد: آمریکای شرور و اذناب خائن و سازشکارش بدانند که در تیررس آتش همه جنبش‌های مقاومت در سرتاسر محور خواهند بود و از امروز به بعد دیگر منافع آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف امنیت نخواهد داشت.

این جنبش در پایان بیانیه خود اعلام کرد: ما در مقاومت اسلامی عراق، دست در دست برادران مجاهدمان در انصارالله، در جنگ آنها علیه طاغوت مستکبر آمریکایی، در کمین نیروهای دشمن خواهیم بود.

کد خبر 5992475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      چرا تازگی‌ها تبلیغات خبرگزاری‌تون این‌قدر زیاد شده؟