۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

سومین رزمایش جهادی سازمان جهاد کشاورزی در روستای لندی برگزار شد

سومین رزمایش جهادی سازمان جهاد کشاورزی در روستای لندی برگزار شد

شهرکرد-رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سومین اردوی گروه جهادی سازمان جهاد کشاورزی استان در مناطق محروم شهرستان اردل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین اردوی گروه جهادی سازمان جهاد کشاورزی استان در مناطق محروم شهرستان اردل همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همچنین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این رزمایش از تاریخ ۲۰ دی ماه در روستای لندی شهرستان اردل برگزار شد.

وی با اشاره به نقش تفکر و مدیریت جهادی در رفع مشکلات و تاکید بر حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه، ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم از برنامه‌های کلیدی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری است و استمرار خواهد داشت.

برزگر عنوان کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده آن‌ها، برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های فرهنگی این رزمایش بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این رزمایش خدمات مختلفی از جمله توزیع کمک‌های مومنانه شامل آرد، شکر، سیب زمینی، میوه و…، خدمات زیربنایی از جمله پتانسیل‌یابی مناطق مستعد گیاهان دارویی و توسعه باغات در اراضی شیبدار، واکسیناسیون دام روستا و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش که سومین اردوی جهادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بود با همکاری سازمان بسیج عشایری، سپاه ناحیه شهرستان اردل، بسیج مهندسین کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، دامپزشکی و امور عشایر برگزار شد.

کد خبر 5993052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha