۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

رییس سازمان صمت استان سمنان:

۱۲ مورد پرونده تخلف حوزه لاستیک در استان سمنان تشکیل شد

۱۲ مورد پرونده تخلف حوزه لاستیک در استان سمنان تشکیل شد

سمنان- رییس سازمان صمت استان سمنان از تشکیل ۱۲ مورد پرونده تخلف حوزه لاستیک در استان خبر داد و گفت: فروش آزاد لاستیک توسط نمایندگان توزیع، باعث تخلفات بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع لاستیک به میزبانی سالن جلسات اداره کل صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه با دستور وزیر صمت حدود شش هزار لاستیک به استان سمنان اختصاص یافت، ابراز داشت: در اختصاص بخشی از لاستیک‌ها نظارت و بازرسی‌های لازم به عمل آمد و تعدادی تخلف نیز به ثبت رسید.

وی افزود: بررسی حاکی از آن داشت که برخی نمایندگان توزیع لاستیک این کالا را به صورت آزاد فروخته و به دست مشتری و مصرف کنندگان استان سمنان رساندند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه ۱۲ پرونده تخلف لاستیک در استان ثبت شده است، ابراز داشت: نمایندگان توزیع لاستیک دولتی را با بی انصافی به صورت آزاد فروختند.

احمدی ضمن بیان اینکه این تعداد پرونده تخلف به مراجع قضائی ارجاع داده شدند، تصریح کرد: ارزش تخلفات صورت گرفته حوزه لاستیک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه گشت‌های تعزیرات، اتاق اصناف و اداره کل صمت در سراسر استان فعال است، افزود: در صورت تکرار این موضوع مجوز توزیع از این نمایندگی‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 5994014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha