۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰

رییس اداره راهداری مشگین شهر:

بازگشایی محورهای مواصلاتی مشگین شهر آغاز شده است

بازگشایی محورهای مواصلاتی مشگین شهر آغاز شده است

مشگین شهر -رییس اداره راهداری شهرستان مشگین شهر گفت: بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر به ویژه روستاها آغاز شده و تا آخرین روستا راهداران همچنان پای کار خواهند بود.

رضا فرج پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی راهداران راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر در برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی راه های اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی مضاعف شده و بازگشایی محورها با الویت روستاهای پرتردد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از اولین ساعات آغاز بارش راهداران در محورهای اصلی حوزه استحفاظی حضور دارند و مشغول خدمات رسانی هستند و با متوقف شدن بارش ها از ظهر دیروز عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی در راه های فرعی و روستایی نیز در دستور کار قرار گرفته و تا بازگشایی تمامی جاده های ارتباطی در محورها حضور خواهیم داشت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به حجم بسیار زیاد برف در سطح شهرستان از مردم مشگین شهر خواست؛ با توجه به ظرفیت های موجود و امکانات در اختیار صبور باشند چرا که با برنامه ریزی انجام شده راهداران بدون وقفه در حال خدمات رسانی در تمامی بخش های شهرستان هستند.

کد خبر 5995727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha