حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نیروهای اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) و همزمان با بمباران مناطق مختلف باریکه غزه، به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطین، امروز (سه شنبه) کرانه باختری شاهد حملات متعددی میان نیروهای رژیم اشغالگر و فلسطینیان بوده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در یورش بامداد امروز خود به شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله طولکرم، اردوگاه نور شمس، شهر طوباس و اردوگاه عسکر در نابلس درگیری‌های شدیدی بین فلسطینی‌ها و نیروهای صهیونیست روی داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردگاه عسکرالجدید در اطراف نابلس یورش بردند که طی آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شد.

همچنین، نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه حملات گسترده خود به مناطق مختلف کرانه باختری در اولین ساعات بامداد سه شنبه، به شهر قلقیلیه یورش بردند.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از محور غربی رام الله به این شهر یورش بردند، رام الله مقر تشکیلات خودگردان است که همچنان تحت ریاست ابومازن به همکاری امنیتی خائنانه با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید جوانان فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری با نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند که طی این درگیری‌ها شماری دستگیر و مجروح شده‌اند.

کد خبر 5995768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha