۲۶ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

محور حل مشکلات مناطق حاشیه نشین ساماندهی معتادان متجاهر است

محور حل مشکلات مناطق حاشیه نشین ساماندهی معتادان متجاهر است

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به جمع آوری ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد، گفت: محور حل مشکلات مناطق حاشیه نشین ساماندهی معتادان متجاهر است.

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت دار استان کرمانشاه بحث آسیب‌های اجتماعی است که می‌توان از جمله آن به معتادین متجاهر، زباله گردها، سرقت‌های خرد و دیگر موضوعات اشاره کرد.

وی افزود: امسال با همت مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمع آوری و ساماندهی ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کار جمع آوری معتادین متجاهر پیش از این نیز به صورت مقطعی انجام گرفته بود اما مردم پس از مدتی شاهد حضور دوباره آنها بودند.

شعبانی بیان کرد: اگر بخواهیم چهره شهر را آراسته کنیم و موضوع ساماندهی را تکمیل کنیم باید حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر را جمع آوری کنیم که ۲ هزار نفر بیشتر از تعداد فعلی بوده که کار بسیار سنگین و هزینه بری است.

وی خاطر نشان کرد: اگر موضوع ساماندهی معتادین متجاهر تکمیل شود می‌توان شاهد جمع آوری خرده فروشی مواد مخدر، زباله گردی، سرقت‌های خرد و… باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: به جای کارهای موقت در مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه به دنبال اقدامات زیربنایی و ساختاری رفته‌ایم و نخ تسبیح حل مشکلات مناطق حاشیه نشین، ساماندهی معتادان متجاهر استان است که با جدیت در حال انجام است.

کد خبر 5995831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha