۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

یک مسوول در راهداری البرز مطرح کرد؛

رشد ۱۸ درصدی جابه‌جایی مسافر در استان البرز

رشد ۱۸ درصدی جابه‌جایی مسافر در استان البرز

کرج- رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از جابه جایی بیش از یک میلیون مسافر در استان و افزایش ۱۸ درصدی این آمار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی عمرائی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۵۲۵ مسافر در قالب ۹۴ هزار و ۷۸ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است، افزود: به منظور فرهنگ‌سازی برای حذف روش‌های حضوری خرید بلیت، پیامک‌هایی با محتوای راه‌های خرید بلیط اینترنتی و مزایای استفاده از این روش برای مسافران ارسال می‌شود.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۳۴ راننده حرفه‌ای در بخش حمل‌ونقل مسافر برون شهری استان، تحت پوشش ۲۸ شرکت و مؤسسه حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای وظیفه جابه‌جایی مسافران استان را بر عهده دارند.

عمرائی اظهار کرد: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند می‌توانند در صورت نیاز پیشنهادها، انتقادها و موارد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از طریق شماره تلفن گویا و شبانه‌روزی ۱۴۱، به اپراتورها اعلام کنند.

کد خبر 5997234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha