۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

استاندار گیلان: 

گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی می شود

گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی می شود

رشت -  استاندار گیلان با بیان اینکه امکانات لازم برای مسافران نوروزی در استان فراهم شود، گفت: گیلان را آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در ستاد خدمات سفر و توسعه گردشگری گیلان اظهار کرد: تمهید مقدمات سفرهای نوروزی به گیلان از هم اکنون مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امکانات لازم برای مسافران نوروزی در گیلان فراهم شود، افزود: گیلان را آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی کنید.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان یکی از مقاصد اصلی گردشگری است، گفت: زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای سفرهای نوروزی و پذیرایی از گردشگران در گیلان فراهم شود.

عباسی با تاکید بر لزوم هم پوشانی دستگاه‌ها برای میزبانی باشکوه در ایام نوروز بیان کرد: مسؤولان اقدامات و برنامه‌های خود را برای میزبانی از مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه ساماندهی اقامتگاه‌ها، نمازخانه‌های بین راهی و جایگاه‌های سوخت در دستور کار قرار گیرد، افزود: ورودی‌های گیلان برای استقبال باشکوه از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان و تاکید بر لزوم حفظ شئونات این ماه بیان کرد: مساجد گیلان برای اقامه نماز صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا برای رفاه حال مسافران و گردشگران فعال باشند.

عباسی با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان همراه شود، گفت: به احدی اجازه حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین اقلام اساسی و میوه شب عید صورت گیرد، افزود: با تشکیل ستاد تنظیم بازار نظارت بر بازار با جدیت انجام شود و اجازه فروش اجناس با قیمت بالاتر از نرخ مصوب داده نشود.

کد خبر 5997788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      آقای استاندار ابتدا به وضعیت آسفالت در گیلان رسیدگی کنید. واقعا افتضاح است.