۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

استاندار سمنان تاکید کرد؛

احیای واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم/امید افزایی با بیان واقعیت‌ها

احیای واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم/امید افزایی با بیان واقعیت‌ها

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی دستاورد دولت سیزدهم است، گفت: ۱۶۰ واحد کاملا راکد در استان طی دو و نیم سال اخیر به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد جام امید به میزبانی سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان، ضمن اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تبیین بیان کرد: امروز امید آفرینی یک ضرورت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار خود با دولت سیزدهم بر بیان اقدامات و امید آفرینی تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه همه باید در زمینه امید افزایی تلاش کنند، افزود: امید آفرینی بالندگی و پیشرفت را سبب می‌شود و لذا همه در زمینه امید افزایی رسالت و وظیفه مهم داریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های امید افزایی سفرهای استانی دولت است، بیان کرد: در دولت سیزدهم، کاروان‌های خدمت رسانی دولت به ۴۰۰ روستا سفر کرده تا از نزدیک مشکلات و موضوعات مردم را مد نظر قرار دهند.

هاشمی با بیان اینکه یکی از مصادیق امید آفرینی رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی است که در استان سمنان رقم خورده است، ابراز کرد: سمنان بعد از دو استان بندری و نفت خیز کشور، مقام سوم رشد اقتصادی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۵۰ واحد صنعتی در ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان سمنان وجود دارد، ابراز کرد: یک مصداق امید افزایی این است که هیچ واحد تولیدی در استان طی دولت سیزدهم تعطیل نشده است.

استاندار سمنان تاکید کرد: یکی دیگر از مصادیق امید آفرینی و امید افزایی بیان واقعیت‌هایی است که دشمنان تلاش دارند به گوش مردم نرسد.

کد خبر 5998063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha