۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر:

پارک‌های ساحلی بوشهر با زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی غنی شوند

پارک‌های ساحلی بوشهر با زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی غنی شوند

بوشهر- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در پارک‌ها و اماکن تفریحی نوار ساحلی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروین خوشبخت صبح شنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: پارک‌ها و اماکن تفریحی در نوار ساحلی مورد استفاده خانواده‌ها و گردشگران زیادی است،

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: این کمیسیون بازدیدهایی از پارک‌ها و اماکن تفریحی نوار ساحلی در جهت بررسی وضعیت آنها داشته است.

وی ادامه داد: از مهمترین مشکلات می‌توان به نبود سازه‌هایی برای تبلیغات فرهنگی با محوریت فرهنگ شهروندی، تأمین روشنایی پارک‌ها به نحو مطلوب، رنگ آمیزی و تجهیز وسایل ورزشی پارک‌ها و تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد.

خوشبخت نبود فضای مناسب برای تکثیر پرندگان، نامشخص بودن قرار داد وسایل بازی و برخی غرفه‌های پارک‌ها، وضعیت نامناسب عرضه غذا، عرضه قلیان و ایجاد برخی کافی شاپ و کیوسک بدون مجوز و موضوع سگ گردانی را از مسائل و مشکلات پارک‌ها عنوان کرد.

وی خواستار رسیدگی جدی شهرداری به این مشکلات شد و گفت: باید پارک‌های ساحلی با زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی غنی شوند تا شهروندان بتوانند به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند

کد خبر 5999143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha