۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام خبر داد؛

ارسال ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی سفرنامه در ایلام

ارسال ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی سفرنامه در ایلام

ایلام-رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت تاکنون ۱۸۰اثر با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی به دبیرخانه جشنواره بین المللی رایحه حسینی ارسال شده است.

بهروز ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در این راستا تاکنون دو پیش اجلاسیه درشهر مهران و معاونت سما نیز برگزار شده است.

وی اضافه کرد: پیش اجلاسیه شهر مهران به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات که در ایام اربعین بیش از ۵ میلیون زوار از این شهر تردد می‌کنند با حضور مقامات محلی و مردم این شهر برگزار شد.

وی گفت: پیش اجلاسیه زیر ۱۸ نیز با حضور مسئولان آموزش و پرورش، دانش آموزان و… در معاونت سمای ایلام برگزار گردید.

ارسال ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی سفرنامه در ایلام

ناصری تصریح کرد استقبال از برگزاری این جشنواره تحت عنوان رایحه حسینی بی نظیر بوده و مردم ایلام افتخار میزبانی زوار امام حسین و عتبات عالیات به ویژه در ایلام اربعین دارند. وی گفت یکی از اولویت‌های اساسی استان توجه به ابعاد فرهنگی کنگره اربعین است که قطعاً برگزاری این جشنواره ملی در ثبت و ضبط و بسط و گسترش فرهنگ حسینی در ایام اربعین تاثیرگذار است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با تشکر از مسئولان استانی گفت تاکنون استانداری ایلام، صداوسیمای مرکز ایلام، آموزش و پرورش، پتروشیمی ایلام، سپاه پاسداران، بنیاد حفظ اثار، ستاد عتبات عالیات، تعاون روستایی و.. برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

ناصری تصریح کرد آثار رسیده به دبیرخانه توسط ۳داور بررسی می‌شوند و اجلاسیه نهایی در ۲۴ بهمن ماه و در سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار می‌شود

کد خبر 5999230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha