۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

دستیار استاندار مازندران در امور مردمی سازی دولت:

مردمی سازی امور دولت در مازندران پیگیری می شود

مردمی سازی امور دولت در مازندران پیگیری می شود

ساری- دستیار استاندار مازندران در امور مردمی سازی دولت گفت: مردمی سازی امور در دولت و در این استان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نقویان صبح یکشنبه در نشست شورای هیئات مذهبی با استاندار مازندران با اشاره به فعالیت بنیاد دعبل خزاعی که از زیرمجموعه سازمان تبلیغات به شمار می‌رود، بیمه مداحان را از جمله مأموریت‌ها بیان کرد.

وی با اشاره به تشکیل مجمع خیران هیأت مذهبی گفت: هیئات باسابقه‌ترین خیران در تاریخ بوده ولی فاقد تشکل هستند.

وی با عنوان اینکه در حوزه خیران هیأت در استان مازندران حتی کوچه‌ای به نام این خیران نداریم، گفت: ما برای دیده شدن و تکثیر خیران دارای وظایفی هستیم.

نقویان با بیان اینکه در شهرستان‌ها مجمع خیران هیأت راه اندازی می‌شود، گفت: بیرق خدمات و توزیع مواد غذایی و اقلام اساسی از جمله کارها بوده است.

وی انتخابات و مشارکت حداکثری را از مطالبات مقام معظم رهبری برشمرد و خواستار پای کار آمدن هیأت مذهبی شد و گفت هیئات دنبال جانبداری از کاندیدای خاص نیست بلکه مشارکت حداکثری در انتخابات باید سرلوحه قرار گیرد.

نقویان با عنوان اینکه شعار دولت سیزدهم دولت مردمی است، افزود: از این رو مردمی سازی در دولت و استان‌ها در حال پیگیری است.

هیئات مذهبی بزرگترین شبکه فرهنگی است

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران نیز شبکه فرهنگی هیأت را بزرگترین شبکه در جهان برشمرد و افزود: هیئات مذهبی نقش برجسته ای در توسعه باورهای دینی دارند و ضرورت ساماندهی مجموعه بزرگ محسوس است.

وی جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی، امیدآفرینی را از جمله مؤلفه‌ها برشمرد و گفت: هیأت مذهبی در این زمینه نقش برجسته ای دارد تا بتواند هوای نو را در جامعه ایجاد کند.

باقری تصریح کرد: هیأت مذهبی کانون سازندگی و جهاد هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد ۹۰ درصد مردم با هیئات مذهبی مرتبط هستند وشورای هیئات مذهبی دغدغه مند هستند و بی تفاوت نیست.

رئیس شورای هیأت مذهبی مازندران تشویق و مشارکت مردم در انتخابات را از جمله وظایف هیئات مذهبی بیان کرد و گفت: کارگروه‌هایی در هیأت مذهبی در قالب‌های مختلف تشکیل شده است.

کد خبر 6000152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha