۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

فرمانده سپاه خوزستان:

یادبود شهدای گمنام باید به نماد ایثار و مقاومت تبدیل شود

یادبود شهدای گمنام باید به نماد ایثار و مقاومت تبدیل شود

هویزه- فرمانده سپاه خوزستان گفت: یادبود شهدای گمنام باید به نماد ایثار و مقاومت تبدیل شود چرا که ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و ایمان داریم که شهدا زنده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین افتتاح یادبود شهدای گمنام هویزه که در راستای کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان انجام شد، اظهار کرد: ترمیم و بازسازی مزار شهدای گمنام شهرستان هویزه توسط قرارگاه جهادی شهید تندگویان انجام شده است.

وی اضافه کرد: تلاشی که برای بازسازی شهدای گمنام هویزه و محل شهادت شهید والا مقام حامد جرفی انجام شده بسیار قابل تحسین است و از فرمانده جهادی و بسیجیان مرکز بسیج شهید تندگویان و گروه‌های جهادی پایگاه‌های شرکت ملی حفاری ایران، بسیج مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی ماشین آلات فرایندی و شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در این کار بزرگ و مسؤولان و سازمان‌های مستقر در این شهرستان که در این بازسازی همکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه تلاش برای شهدا و راه آنها را عاقبت بخیری برشمرد و افزود: این اقدامی که صورت پذیرفت کاری ارزشمند است اما ما نباید به همین مقدار کفایت کنیم باید این مکان را به زیارتگاه و محلی با مضمون نماد ایثار، مقاومت و ایستادگی برای عموم تبدیل کنیم که ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و ایمان داریم که شهدا زنده‌اند و روحشان حاضر و شاهد اعمال ما هستند.

کد خبر 6000508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      سردار شاهوار پور باسلام برادر بنده بعنوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۶۵ در حین ماموریت در سپاه در جاده اهواز به خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل گردید و در قطعه شهدا دفن است  بعداز چندسال با پیگیری در سال ۹۴کمیسیون ۱۳۴ اعلام شهادت شد و بعداز آن سپاه پرونده را به بنیاد نفرستاد با پیگیری..