۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد؛

اجرای طرح توانمندسازی برابر مخاطرات در مناطق کم‌برخوردار اردبیل

اجرای طرح توانمندسازی برابر مخاطرات در مناطق کم‌برخوردار اردبیل

اردبیل- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح توانمندسازی در برابر مخاطرات و اجرای برنامه های سلامت اجتماعی در مناطق کم‌برخوردار اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی حجتی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی عملیاتی کردن طرح‌های توانمندسازی سازمان جوانان با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اظهار کرد: طرح توانمندسازی در برابر مخاطرات و اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی در مناطق کم‌برخوردار اردبیل با همکاری امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در ۱۳ محله کم‌برخوردار اردبیل اجرایی می‌شود.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: این جمعیت با تکیه بر توانمندی‌ها و داوطلبان خود برنامه‌های متعددی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای این طرح به صورت پایلوت در ۱۳ محله اردبیل در حال انجام است، گفت: این طرح در تفاهمنامه‌ای بین سازمان جوانان کشور با امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در راستای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

حجتی افزود: در اجرای این طرح آموزش‌های اولیه به صورت سطح‌بندی شده و کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقای آگاهی و توانمندسازی جامعه هدف انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح به صورت پایلوت در ۳۳۰ محله کشور و ۱۳ محله اردبیل در چهار گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توسط مربیان مجرب در خانه‌های هلال و مساجد محلات مورد نظر از اول بهمن اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6000669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha