۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور بیان کرد؛

ارتقای ۹ پله‌ای کرمانشاه در حوزه کسب و کار

ارتقای ۹ پله‌ای کرمانشاه در حوزه کسب و کار

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از ارتقای ۹ پله‌ای کرمانشاه در حوزه کسب و کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار بعد از ظهر یکشنبه طی سفر ۲ روزه خود به استان کرمانشاه در بازید از طرح پروژه‌های صنعتی اظهار کرد: استان کرمانشاه به واسطه ظرفیت‌های بالای خود در حوزه گردشگری در ایام اربعین و هنگام ورود زائران از امکانات قابل توجهی خواهد داشت و باید از این فرصت‌ها به نفع خود استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه با بازگشایی مرز خسروی استان کرمانشاه موقعیت مناسبی در حوزه گردشگری پیدا کرده، افزود: ایام اربعین برکات خوبی به استان کرمانشاه داده و این استان نیز با توجه به اینکه موقعیت خوبی در مسیر تردد زوار فراهم دیده در تلاش بوده که استفاده حداکثری را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با تاکید بر اینکه هدف گذاری صورت گرفته برای ایجاد مسیر گردشگری در ایام اربعین است، تصریح کرد: از مسیر تردد زائران در استان کرمانشاه به ویژه در ایام اربعین باید بهره‌مندی چند منظور داشته تا در این مسیر با ایجاد جذابیت‌های گردشگری و نیز امکانات رفاهی به مسیر خوبی برای اسکان تبدیل شود.

کوشش تبار خاطر نشان کرد: ایجاد نخلستان خرما و نیز آبگیری خوب در سد موجود در این منطقه از ویژگی‌های دیگر بوده است.

وی همچنین ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات استان مذاکره با نهادهای همکاری کننده برای ایجاد نخلستان به منظور ایجاد زنجیره تولید خرما و صادرات این محصول بوده است که در مجموع با آماده سازی زیر ساخت‌ها زمینه برای جذب سرمایه گذاران با حداقل ریسک فراهم خواهد آمد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با اشاره به پیشرفت کرمانشاه در حوزه کسب و کار در سال جاری، عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام گرفته اکنون ضریب امنیت سرمایه گذاری در استان به حد مطلوبی رسیده به گونه‌ای که در سال جاری کرمانشاه ۹ پله در کسب و کار ارتقا داشته و با همین شرایط باید به تکاپو و آینده خوب استان امیدوار بود.

کد خبر 6000746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha