۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶

مشاور رییس دانشگاه فردوسی اعلام کرد؛

حضور۱۱۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در اجلاسیه روسای دانشگاه ها

حضور۱۱۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در اجلاسیه روسای دانشگاه ها

مشهد- مشاور رییس دانشگاه فردوسی گفت: ۱۱۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی دولتی و ۳۸ پارک علم و فناوری در اجلاسیه رؤسای دانشگاه‌های مشهد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ضیایی عصر یکشنبه در نشست خبری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد: دانشگاه فردوسی یکی از دانشگاه‌های جامع در سطح کشور بوده که همیشه افتخارات زیادی داشته و رتبه اول را به خود اختصاص داده است؛ از این رو برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برای دانشگاه و شهر مشهد بسیار حائز اهمیت است.

مشاور رئیس دانشگاه فردوسی با اشاره به اینکه ۱۱۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی دولتی، ۲۸ پژوهشگاه و ۳۸ پارک علم و فناوری برای حضور در اجلاس اعلام آمادگی کردند، افزود: این اجلاس ۱۴ سال پیش در سال ۸۸ در مشهد برگزار و امسال دوباره با میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست جدیدترین دستورالعمل‌ها ابلاغ و مورد بحث قرار خواهد گرفت و همچنین زمینه ارتقای اعضای هیأت علمی و آئین‌نامه را فراهم می‌شود.

ضیایی برگزاری پنل با حضور مسؤولان استانی و کشوری در اجلاسیه را از جمله برنامه‌های این نشست عنوان کرد و گفت: سه پنل مختلف در ارتباط با مسائل دانشجویی، بورس دانشجویان، دانشجویان شاهد و ایثارگر و در حوزه آموزشی در زمینه جذب اعضای هیأت علمی، ارتقا، ترغیب و برنامه‌ریزی درسی برگزار خواهد شد و در قسمت دانشجویی و رفاه دانشجویان نیز پنل‌های مختلفی خواهیم داشت.

مشاور رئیس دانشگاه فردوسی عنوان کرد: جلسات هیأت امنای دانشگاه‌های استان در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود و همچنین جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان استان با حضور وزیر علوم در دانشگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6000861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha