۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱

رییس گروه فضای مجازی سپاه اردبیل:

۱۹ تیم تخصصی در رویداد تولید محتوای مجازی رقابت کردند

۱۹ تیم تخصصی در رویداد تولید محتوای مجازی رقابت کردند

اردبیل- رییس گروه فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۱۹ تیم تخصصی در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در اردبیل با هم رقابت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسینی عصر یکشنبه در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل، اظهار کرد: ۱۹ تیم و گروه در مدت ۲ روز در این رویداد شرکت کرده و برترین‌ها نیز انتخاب شدند تا به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های کشوری حاضر باشند.

وی تصریح کرد: این رویداد در رشته‌های تولید محتوای بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزار دیجیتال و پویانمایی برگزار شد تا جوانان علاقه‌مند بتوانند در این رویداد توانمندی خود را نشان داده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

رییس گروه فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تاکنون پنج دوره از این رویداد برگزار شده و شاهد تولید آثار ارزشمند بودیم و استعدادهای ناب نیز در قالب ایده‌های جدید مورد حمایت قرار گرفته است.

حسینی افزود: تلاش ما بر این است تا با همراهی نهادهای فرهنگی بتوانیم به گستردگی برگزاری این رویداد کمک کرده و در شرایط سخت جنگ نرم و فرهنگی جوانان و نوجوانان را بیشتر با تولید محتواهای ارزشی و انقلابی آشنا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سپاه استان تلاش می‌کند تا از ظرفیت فضای مجازی برای تربیت نسل فاخر بهره گرفته و امکان تولید آثار بومی و متناسب با نیاز جوانان و نوجوانان را در قالب این رویدادها فراهم کند.

رییس گروه فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: آسیب‌های فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال اسباب دغدغه و نگرانی خانواده‌ها را فراهم کرده که ضروری است در بستری سالم و فضای مناسب به دور از دغدغه‌ها بتوانیم شرایط مطلوب رقابتی را برای جوانان خوش‌فکر و خلاق مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای رسانه‌ای بسیج با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

کد خبر 6000883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha