۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

فرماندار رودسر خبر داد؛

بهره برداری از ۲۲۷ پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در رودسر

بهره برداری از ۲۲۷ پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در رودسر

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به بهره برداری از ۲۲۷ پروژه عام المنفعه همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان گفت: امکان افزایش طرح های مورد افتتاح در روزهای آتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به گذشت سه ماه از حمله مقتدرانه جریان حماس تحت عنوان طوفان اقصی به رژیم غاصب اظهار کرد: با وجود توانمندی ظاهری رژیم صهیونیستی و نیز پشتیبانی‌های اطلاعاتی امنیتی و حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی به اسرائیل نتوانستند به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند.

وی افزود: عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم و اراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

حیدری در ادامه با گرامیداشت دهه فجر ادامه داد: ۲۲۷ طرح شاخص این شهرستان برای بهره برداری در ایام الله دهه فجر آماده شده است که امکان افزایش طرح‌ها در روزهای آینده نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای این تعداد طرح ۴۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: نسبت به هفته دولت ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار بیشتر صرف شده است.

حیدری با بیان اینکه دهه فجر همیشه اهمیت داشته ولی امسال نسبت به سنوات گذشته به دلیل برگزاری ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند اهمیت آن را مضاعف کرده است، گفت: از فرصت دهه فجر باید برای ایجاد امیدآفرینی در سطح جامعه استفاده کرد.

کد خبر 6002725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha