۵۰ نظامی صهیونیست از خدمت نظامی سر باز زدند

۵۰ نظامی صهیونیست از خدمت نظامی سر باز زدند

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد که ۵۰ نظامی زن صهیونیست از خدمت در یگان‌های اطلاعاتی مرزی ارتش رژیم صهیونیستی سر باز زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» از سر باز زدن برخی نظامیان صهیونیست از خدمت نظامی در یگان‌های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

آحارونوت بیان کرد که پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، ۵۰ نظامی زن صهیونیست از خدمت نظامی در یگان‌های اطلاعاتی مرزی ارتش رژیم صهیونیستی سر باز زده‌اند.

از سوی دیگر روزنامه «جروزالیم پست» نیز از نگرانی محافل صهیونیستی نسبت به تبعات ادامه جنگ و به درازاکشیدن آن نوشت.

این روزنامه عبری زبان بیان کرد: نگرانی‌هایی وجود دارد که جنگ طولانی‌مدت به برخی هزینه‌های سنگین و دردآور از جمله کشته‌شدن اسیران و صدها نظامی بیانجامد.

جروزالیم پست نوشت: جنگ طولانی‌مدت ممکن است ضربه‌هایی سنگین به اقتصاد وارد کند و بحران راهبردیِ درگیری با دولت بایدن را در پی داشته باشد.

گفتنی است شکست رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در نوار غزه پس از بیش از ۳ ماه و نیم جنگ، نارضایتی شهرک‌نشینان و خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در پی داشته است. معترضان به سیاست‌های نتانیاهو با برگزاری تظاهرات‌های متعدد خواستار امضای فوری توافق تبادل اسیران با مقاومت فلسطین و برکناری نتانیاهو و کابینه وی شده‌اند. همچنین مخالفان نتانیاهو وی را متهم کرده‌اند که جنگ علیه غزه را با انگیزه‌های شخصی و با هدف ماندن در قدرت و فرار از محاکمه قضایی ادامه می‌دهد و به دنبال کسب دستاوردی برای ارایه به شهرک‌نشینان است.

کد خبر 6003090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha