۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل علوم پزشکی برگزار می‌شود

دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل علوم پزشکی برگزار می‌شود

آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی۲۶ بهمن ماه در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، باتوجه به برگزاری نخستین جشنواره دانشجویان بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سال گذشته و استقبال بی سابقه دانشجویان غیرایرانی از این جشنواره، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بر آن شد، دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین الملل را در بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار کند.

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت و با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه های علوم پزشکی ، پیش بینی می‌شود در این دوره بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان غیرایرانی در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره به تفکیک دانشجویان دختر و پسر در ۱۲ رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، داژبال، طناب کشی، شنا، فوتسال، تیراندازی، فریزبی، دومینو، آمادگی جسمانی، دارت و طناب زنی برگزار می شود.

مهدی مقدم منش رییس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: جشنواره ورزشی دختران از تاریخ ۲۵ بهمن لغایت ۳۰ بهمن ماه جاری در مجتمع فرهنگی ورزشی صندوق رفاه دانشجویان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می گردد. و همچنین جشنواره ورزشی پسران، از تاریخ ۱۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید به سامانه http://sinasa.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و حداکثر تا روز ۱۵ بهمن ماه نسبت به ثبت نام دانشجویان اقدام کنند.

مقدم منش اظهار کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره روز ۲۶ بهمن ماه در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور مسؤولان ستادی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6003927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha