۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی:

تاخیر در تحویل طرح های مسکونی مشمول هزینه اضافی از متقاضیان نیست

تاخیر در تحویل طرح های مسکونی  مشمول هزینه اضافی از متقاضیان نیست

اراک-مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی گفت:تاخیر در تحویل طرح های مسکونی مشمول هزینه اضافی از متقاضیان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید میرزایی عصر سه شنبه در جریان بازدید متقاضیان شهر جدید امیر کبیر اظهارکرد: عملیات اجرایی ساخت ۳۲۰۰ و احد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در شهر جدید امیر کبیر آغاز شده است که می‌طلبد دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر این طرح تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی افزود: برای ۵۴ متقاضی نخست بر اساس اولویت ثبت نام واگذاری واحدهای مسکونی انجام می‌شود.

میرزایی گفت: ۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید امیرکبیر نیز تا پایان بهار سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

میرزایی با اشاره میزان تسهیلات پیش بینی شده برای متقاضیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: ۱۱۳۱ واحد مسکونی مهر از سالهای قبل در شهر جدید امیر کبیر ساخته شده و هم اکنون ۲۵۰۰ نفر در آنها سکونت دارند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی گفت: واحدهای مسکونی که دیرتر تحویل متقاضیان می‌شود دلیل بر هزینه اضافی برای متقاضیان نیست، جریمه تأخیر در تحویل بر عهده پیمانکار خواهد بود.

میرزایی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید امیر کبیر آغاز شده است، گفت: هم اکنون یک هزار نفر ساکن غیربومی در شهر جدید امیر کبیر سکونت دارند اما روزهای پنج شنبه و جمعه در این شهر حضور دارند.

وی در خصوص اجرای طرح قطار بین شهری نیز گفت: مرحله نخست مطالعات طرح قطار شهری بین امیرکبیر و اراک انجام شده که با تصویب این طرح در راه آهن کشوری، عملیات اجرایی آن در استان مرکزی کلید می‌خورد.

کد خبر 6004096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha