۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۴

پس از ۵ سال وقفه؛

استخر«آبشار» اردستان آبگیری شد

استخر«آبشار» اردستان آبگیری شد

اردستان-فرماندار اردستان گفت: پس از ۵ سال وقفه، همزمان با میلاد امام علی علیه السلام و روز مرد، استخر آبشار اردستان آبگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از گذشت پنج سال وقفه و طول کشیدن تعمیرات استخر آبشار اردستان خوشبختانه امروز آب‌گیری استخر آغاز شد.

وی افزود: این استخر از سال ۱۳۹۷ به دلیل مشکلاتی که در سقف استخر وجود داشت، تعطیل شده بود و در سال ۱۳۹۸ بودجه اندکی برای آن تخصیص داده شده بود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه متأسفانه روند تعمیرات استخر تا سال ۱۴۰۱ متوقف شده بود، اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات شهرستان که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شد، تعمیرات اساسی شروع شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع چهار و نیم میلیارد تومان هزینه بازسازی استخر آبشار اردستان شد که از این اعتبار، حدود سه میلیارد تومان از محل بودجه دولت و یک میلیارد تومان نیز با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بوده است.

احمدی‌طبا تصریح کرد: بازگشایی استخر از دغدغه‌های اصلی بود و آب‌گیری استخر نیز از امروز آغاز شد و در دهه فجر استخر در راستای استفاده همشهریان افتتاح می‌شود.

کد خبر 6004163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha