۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷

فرماندار بردسکن:

«پدر» در زندگی افراد همانند تکیه گاهی استوار و قابل اعتماد است

«پدر» در زندگی افراد همانند تکیه گاهی استوار و قابل اعتماد است

بردسکن- فرماندار بردسکن گفت: پدر در زندگی افراد همانند تکیه گاهی استوار و قابل اعتماد است که آدمی در هر برهه از زندگی خویش می‌توان به آن تکیه و اعتماد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از مرکز شبانه روزی مهرگان سالمندان بردسکن اظهار کرد: پدران بهترین الگو برای فرزندان هستند و ارتباط صمیمی این دو عضو خانواده در مضاعف کردن شادی‌های زندگی بسیار اثرگذار است.

وی افزود: بدون شک امروز همانگونه که ما با پدرانمان و مادرانمان برخورد کنیم در آینده فرزندان ما نیز همان برخورد را با ما خواهند داشت.

فرماندار بردسکن گفت: سالمندان ارزش و منزلت بسیار فراوانی دارند و فرزندان باید قدردان محبت و زحمات پدران و مادران خود باشند.

دهقان زاده اظهار کرد: تکریم و احترام به سالمندان عزیز وظیفه همه است و باید تلاش شود نهایت توجه و ارزش و احترام به آنها گذاشته شود که قطعاً خدمت به سالمندان امر خداپسندانه و پاداش اخروی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است؛ به مناسبت ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن به اتفاق سرهنگ جنیدی، فرماندهی سپاه شهرستان و محمدپور رئیس اداره بهزیستی از مرکز سالمندان مهرگان در روستای کبودان بردسکن بازدید به عمل آوردند.

این بازدید که با هدف تبریک روز پدر در سالروز ولادت با سعادت مولا علی (ع) برگزار شد، از پدران این مرکز با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

کد خبر 6004511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha