۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران مطرح کرد؛

حضور بیش از ۵۰ هزار معتکف در مساجد شهرستان های استان تهران

حضور بیش از ۵۰ هزار معتکف در مساجد شهرستان های استان تهران

ورامین- مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از حضور بیش از ۵۰ هزار معتکف در مساجد شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه ورامین طی سخنانی گفت: امسال ۱۷ مسجد برای اعتکاف دانش آموزی در ورامین پذیرای دانش آموزان هستند.

وی در خصوص تعداد مساجد فعال اعتکاف در استان تهران نیز گفت: در شهرستان‌های استان تهران نیز در سال جاری بیش از ۵۰۰ مسجد پذیرای معتکفین هستند، و این مساجد در این ایام مملو از معتکفین هستند و این بسیار خوشحال کننده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: امسال در شهرستان‌های استان تهران بیش از ۵۰ هزار معتکف داریم.

وی سپس با اشاره به ماه رجب و فضیلت‌های این ماه گفت: ماه رجب ماه خدا است، ماه رجب انسان را به خدا و قرب الهی می‌رساند و در این ماه هر کس یک روز روزه داری کند، سکرات مرگ از او برداشته می‌شود.

باقربیک تبریزی با بیان اینکه امروز دانش آموزان اهل نماز شب و روزه مستحبی هستند، گفت: این از برکات انقلاب اسلامی است، که دانش آموزان بیش از پیش با معنویات انس گرفته اند.

وی سپس با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به سخنان شهید حاج قاسم اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی حرم است و همه موظفیم از این حرم دفاع کنیم، امروز مسئولیت ما در مورد انتخابات بیش از گذشته است، البته باید بدانیم، صرف شرکت در انتخابات کافی نیست بلکه باید تبلیغ کنیم و مردم را برای حضور بیشتر تشویق کنیم.

کد خبر 6004948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha