لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» / صدوسیزدهمین روز؛

آژیر خطر در الجلیل به صدا درآمد/ حمله‌های جدید حزب الله

آژیر خطر در الجلیل به صدا درآمد/ حمله‌های جدید حزب الله

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا با موشک «فلق ۱» هدف قرار داده‌اند.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی از هوا و زمین علیه نوار غزه ادامه داشته است بارش باران‌های شدید و افزایش سرمای هوا باعث شده مشکلات آوارگان فلسطینی که این روزها در چادر زندگی می‌کنند دوچندان شود.

حمله جدید مقاومت عراق به عین الاسد

منابع خبری از حمله جدید به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خبر دادند.

بر این اساس پایگاه نظامی «عین‌الاسد» که در غرب عراق واقع شده و محل استقرار نظامیان آمریکایی است مورد حمله واقع شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این حمله به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» با پهپاد انجام شده است.

مقاومت اسلامی عراق مسوولیت این حمله را به عهده گرفته است.

حمله های جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین در غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت ۲:۳۵ عصر امروز شنبه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا با موشک «فلق ۱» هدف قرار داده‌اند و به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیوینستی در این مرکز آسیب وارد کرده است.

همچنین تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی صهیونیستی «البحری» واقع در شمال اراضی اشغالی از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با تسلیحات مناسب هدف گرفته شد.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «شومیرا» با موشک هدف قرار داده و به آنان آسیب مستقیم وارد کرده است.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که از بیم نفوذ پهپادی از سمت لبنان آژیر هشدار در الجلیل علیا به صدا درآمده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «بلیدای شرقی» در برابر موضع صهیونیستی «البیاض» و همچنین اطراف شهرک‌های راشیا الفخار و الهباریه را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک عیتا الشعب و اطراف شهرک‌های بلیدا و مروحین را هدف قرار دادند.

نبرد مبارزان قسام با دشمن صهیونیست در خان یونس

حمله جدید به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

منابع خبری از حمله جدید موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در کونیکو در سوریه خبر دادند.

سازمان پزشکان بدون مرز: مرکز درمانی ناصر فروپاشیده است

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که خدمات درمانی حیاتی در بیمارستان ناصر که بزرگ‌ترین مرکز درمانی فعال در نوار غزه محسوب می‌شود، فروپاشیده است.

این سازمان درباره شرایط وخیم غزه و اینکه «مردم این منطقه برای دریافت خدمات درمانی، هیچ گزینه‌ای دیگری ندارند» ابراز تأسف کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: ظرفیت جراحی این بیمارستان در حال حاضر تقریباً صفر است و انگشت‌شمار کادر درمانی که در آن باقی‌ مانده‌اند، باید به تجهیزات و موجودی بسیار اندکی که برای رسیدگی به قربانیان گسترده کفایت نمی‌کند، بسنده کنند.

همچنین این نهاد با اشاره به اینکه چهارشنبه هفته گذشته دست کم یک بیمار به دلیل فقدان جراح ارتوپدی، جان خود را از دست داد، اضافه کرد: بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ بیمار همچنان در بیمارستان ناصر هستند و نمی‌توان آنها را تخلیه کرد چون شرایط به شدت خطرناک است و هیچ آمبولانسی وجود ندارد.

گیمِت توماس، هماهنگ‌کننده پزشکی این نهاد در فلسطین گفته است که بیمارستان ناصر و همچنین بیمارستان اروپایی غزه تقریباً غیرقابل دسترسی هستند و در غزه دیگر هیچ سیستم خدمات درمانی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این حملات سیستماتیک علیه مراکز درمانی غیرقابل قبول است و باید همین حالا متوقف شود تا مجروحان خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. کل سیستم بهداشت غزه از کار افتاده است.

یکی از پرستارانی که داخل بیمارستان ناصر گرفتار شده است، روایت مشابهی را تکرار کرد و گفت: هیچ تختی وجود ندارد. تعداد محدودی صندلی است و هیچ کارمندی در کار نیست و تنها تعداد کمی پرستار باقی مانده‌اند!

حمله های جدید حزب الله

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که حمله جدید موشکی به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در حومه پادگان دوویو انجام داده است.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۰۵ به وقت محلی امروز شنبه ۲۷ ژانویه، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه پادگان دوویو با موشک هدف قرار دادند.

همچنین حزب الله لبنان مرکز خربه ماعر را نیز با موشک هدف قرار داد.

آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

منابع فلسطینی آمار جدیدی از شمار شهدا و مجروحان ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ جنایت دیگر در غزه مرتکب شدند که بر اثر آن ۱۷۴ نفر دیگر شهید و ۳۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان زیر آوار و در راه‌ها هستند و اشغالگران مانع از رسیدن تیم‌های امدادی به آنها می‌شوند.

بر اساس آمار جدید، شمار شهدای ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۲۶ هزار و ۲۵۷ و شمار مجروحان نیز به ۶۴ هزار و ۷۹۷ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی مناطقی را در غرب خان یونس هدف قرار داد.

حمله موشکی به سدیروت

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت یک فروند راکت شلیک شده از نوار غزه به اطراف شهر اشغالی سدیروت خبر داد.

منابع محلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در سدیروت اشغالی و شهرک صهیونیستی «نیر عام» در مجاورت نوار غزه در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین خبر دادند.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که سدیروت اشغالی و شهرک صهیونیستی نیر عام و سایر شهرک‌های اشغالی مجاور نوار غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

آتش سنگین سرایا القدس روی مواضع نظامیان صهیونیست

این حملات در حالی است که گردان‌های قدس از درگیری شدید با نظامیان اشغالگر در غرب و جنوب خان‌یونس در جنوب نوار غزه با سلاح سنگین و آتش خمپاره خبر داد.

انهدام نفربر نظامیان صهیونیست

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس هم اعلام کرد که یک دستگاه نفربر نظامیان صهیونیست را در منطقه الامل در غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: اگر تجاوزهای اسراییل گسترش پیدا کند طور دیگری پاسخ می‌دهیم

«نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در یک مراسم تصریح کرد: تا زمانی که جنگ در نوار غزه متوقف نشود در لبنان نیز متوقف نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: اگر اسراییل دایره حمله‌های خود را علیه لبنان گسترش دهد ما نیز با یک قدرت تاثیرگذار و بُرد جدیدی از توان‌مان عناصر دشمن را هدف قرار می‌دهیم. رژیم صهیونیستی می فهمد منظور ما چیست.

نعیم قاسم اضافه کرد: هرگونه مذاکرات سیاسی در خصوص جبهه جنوبی لبنان به بعد از پایان جنگ در نوار غزه موکول می‌شود. ارتباطی میان مسایل سیاسی از جمله بحث ریاست جمهوری لبنان با تحولات جنوب این کشور وجود ندارد. کسی نمی‌تواند میان اینها زد و بند کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله به نبرد خود با اسراییل ادامه می‌دهد و همزمان در داخل لبنان به مردم کمک کرده و تلاش می‌کند زمینه برای انتخاب رییس جمهور مورد توافق مهیا شود.

حزب الله لبنان در جدیدترین عملیات خود علیه سیستم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی از توان موشکی جدید خود رونمایی کرده است.

اگر تجاوزهای اسراییل گسترش پیدا کند طور دیگری پاسخ می‌دهیم

القدس العربی: دادگاه لاهه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در انزوا قرار داد

تحلیلگران آمریکایی تصمیم دیوان بین المللی دادگستری مبنی بر لزوم اتخاذ تدابیر فوری برای جلوگیری از نسل کشی غزه را آزمونی در زمینه استمرار حمایت غیراخلاقی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در بحبوحه افزایش فشارهای بین‌المللی برای آتش بس در این جنگ دانستند. این در حالی است که آمریکا همواره سایر کشورها را تحت فشار قرار می‌دهد تا به تصمیمات دادگاه بین‌المللی احترام بگذارند.

دادگاه بین‌المللی دادگستری روز جمعه اعلام کرد که اسراییل باید اقدامات بیشتری را برای حفاظت از غیرنظامیان در نوار غزه انجام دهد و به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک ماه مهلت داد تا در مورد اجرای این حکم یک طرح ارائه دهد.

استفان راب سفیر پیشین آمریکا در امور جنایات جنگی در دوران دولت اوباما در این رابطه نوشت که آمریکا برای پذیرش عدم پایبندی اسراییل به این حکم با مشکل مواجه می‌شود، زیرا قاضی آمریکایی دادگاه به این تصمیم رأی داد و از سوی دیگر آمریکا پیش از این همواره از دستورات دادگاه در مورد اوکراین، میانمار و سوریه حمایت می‌کرد.

وی می‌افزاید که اسراییل این پرونده را جدی گرفته است، زیرا احکام دادگاه لاهه تأثیر واقعی دارد و متحدان آمریکا از اسراییل انتظار دارند که از دستورات پیروی کند و کابینه در صورت عدم پایبندی به این حکم با یک چالش جدی مواجه می‌شود.

القدس العربی می‌افزاید که گرچه حکم دادگاه لاهه هیچ اشاره‌ای به لزوم برقراری آتش‌بس در غزه نمی‌کند، اما نالدی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی پس از این حکم گفت: ارسال کمک‌های بشردوستانه و اتخاذ تدابیری برای کاهش میزان آسیب به افرادی که نقشی در جنگ اسراییل ندارند، نیازمند برقراری آتش‌بس است.

دادگاه لاهه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در انزوا قرار داد

رونمایی از موشک‌های هدایت‌شونده و دوربین‌دار حزب الله لبنان

رسانه‌های وابسته به نیروهای مقاومت لبنان با انتشار یک کلیپ ویدیویی گزارش دادند که این نیروها از موشک‌های جدیدی پرده برداری کرده‌اند.

حزب الله لبنان روز گذشته با استفاده از این موشک‌ها سیستم‌های جاسوسی پیشرفته رژیم صهیونیستی را در منطقه جل الاعلام هدف قرار داد.

موشک هدایت شونده مذکور دارای دوربین‌های کارگذاشته شده است که می‌تواند در حین انجام عملیات و اصابت به هدف مورد نظر تصاویر این عملیات را به ثبت و ضبط کرده و برای نیروهای مقاومت ارسال کند.

این مساله در جنگ روانی و رسانه‌ای که دشمن صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت لبنان به راه انداخته بسیار مهم است چرا که صهیونیست‌ها بعد از هر عملیات نیروهای مقاومت لبنان مدعی می‌شوند که این عملیات در منطقه‌های خالی و از قبل تخریب شده صورت گرفته است.

با ثبت و ضبط این تصاویر تعداد تلفات دشمن صهیونیستی کاملاً آشکار و باعث می‌شود ادعاهای آنها رد شود. نیروهای مقاومت لبنان اعلام کرده‌اند که می‌توانند با این موشک‌ها به دقت اهداف مورد نظر را هدف قرار داده و حتی دشمن را پشت مواضع و خطوط درگیری رصد کنند.

لازم به ذکر است که حزب الله لبنان تاکنون تنها ۵ الی ۱۰ درصد از توانایی‌های خود را نشان داده و غافلگیری‌های بیشتری برای دشمن صهیونیستی دارد. در ویدئویی که از سوی نیروهای مقاومت منتشر شده مشخص شده است که موشک مذکور در حالت منحنی اقدام به نقطه زنی و هدف قرار دادن منطقه مورد نظر می‌کند.

دوربین‌های نصب شده بر روی این موشک‌ها در عملیات شبانه نیز قادر به ثبت و ضبط تصاویر هستند. موشک‌های مذکور در عملیات روز گذشته نیروهای حزب الله لبنان موفق شدند سیستم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی که پشت یک دیوار بتنی از دیدها پنهان بود هدف قرار داده و منهدم کنند.

شهادت ۲۸ فلسطینی در خان‌یونس در ۲۴ ساعت گذشته

منابع فلسطینی گزارش دادند که طی ۲۴ ساعت اخیر با ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی، دستکم ۲۸ نفر در خان‌یونس به شهادت رسیده و بیش از ۸۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود تشدید انتقادات بین المللی از جنایات جنگی این رژیم و حکم اخیر دادگاه لاهه همچنان به نسل کشی در نوار غزه ادامه می دهد. بامداد امروز رسانه های محلی از ادامه بمباران شدید خان یونس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

این منابع اعلام کردند که توپخانه‌های ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اطراف بیمارستان ناصر و دیگر مناطق خان‌یونس را هدف حمله قرار دادند. این منابع همچنین از درگیری‌های سنگین مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در خان یونس خبر دادند.

شهادت ۲۸ فلسطینی در خان‌یونس در ۲۴ ساعت گذشته+ تصاویر

شهادت ۲۸ فلسطینی در خان‌یونس در ۲۴ ساعت گذشته+ تصاویر

شهادت ۲۸ فلسطینی در خان‌یونس در ۲۴ ساعت گذشته+ تصاویر

گفت‌وگوی تلفنی بایدن با همتای مصری و امیر قطر درباره غزه

رییس‌جمهور آمریکا با همتای مصری و همچنین امیر قطر درباره تحولات نوار غزه تلفنی گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، جو بایدن رییس‌جمهور آمریکا و تمیم یبن حمد آل ثانی امیر قطر تلفنی درباره جنگ غزه و تلاش‌ها برای اطمینان از آزادی فوری اسرای اسراییلی باقی‌مانده در نوار غزه گفت‌وگو کردند.

بایدن و امیر قطر در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کردند که دستیابی به توافق آزادی اسرای اسراییلی، برای اطمینان از رسیدن کمک‌های بشردوستانه اضافی به غزه و برقراری آتش‌بس طولانی مدت بشردوستانه در این باریکه ضروری است.

دو طرف همچنین بر خطرناک بودن وضعیت در نوار غزه تاکید و ضمن استقبال از همکاری نزدیک تیم‌های کاری دو کشور برای پیشبرد مذاکرات، بر دیدگاه مشترک خود برای ایجاد منطقه‌ای امن و متکامل در خاورمیانه تاکید کردند.

طبق بیانیه کاخ سفید، بایدن همچنین در تماس تلفنی با عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود در مورد جنگ غزه و تلاش‌های انجام شده برای آزادی همه اسرای اسراییلی در نوار غزه گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی تلفنی بایدن با همتای مصری و امیر قطر درباره غزه

تظاهرات ضد آمریکایی- صهیونیستی مردم بحرین

ده‌ها نفر از مردم بحرین در تظاهرات ضد آمریکایی- صهیونیستی شرکت کردند.

مردم بحرین ضمن برگزاری تظاهرات، استقرار ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا را در کشورشان محکوم کردند.

آنها همچنین با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم و بسته شدن سفارت این رژیم در منامه را خواستار شدند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند شعار می‌دادند: «راه‌حل در سلاح است». «قسام، با سلاحت صهیونیست‌ها را هدف بگیر». «رژیم آل خلیفه، آمریکایی است».

تظاهرات ضد آمریکایی- صهیونیستی مردم بحرین+ فیلم

بمباران منازل مسکونی در نوار غزه

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز نیز مانند روزهای گذشته بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش حمله‌های خود قرار دادند.

خبرنگار شبکه المیادین تصریح کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

همچنین حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های اطراف بیمارستان ناصر و دیگر بخش‌های شهر خان یونس ادامه داشته است.

جنگنده‌های این رژیم نیز بخش‌های مختلف رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند به طوری که در جریان تخریب خانه‌های مسکونی در محله الجنینه در شرق رفح تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

آوارگان فلسطینی با گرسنگی و سرما دست و پنجه نرم می‌کنند

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر آن است که با افزایش سرمای هوا و بارش باران و وزیدن بادهای سرد در فصل زمستان مشکلات جدیدی به مشکلات آوارگان فلسطینی اضافه شده است.

حمله‌های هوایی و زمینی اشغالگران علیه نوار غزه

فلسطین الیوم با تهیه گزارشی در این خصوص نوشت: جنگ، سرما و گرسنگی… دردها و رنج‌های کودکان نوار غزه از یک سو با تشدید بمباران بخش‌های مختلف این باریکه و از سوی دیگر با افزایش سرمای هوا و نبود وسایل گرمایشی تشدید شده است.

چادرهای آوارگان فلسطینی در جنوب نوار غزه همزمان با بارش شدید باران در این منطقه در آب فرو رفته است. فلسطینی‌های بی گناه که در اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی خانه و کاشانه خود را از دست داده و آواره شده اند حتی لباس‌های گرم کافی برای محافظت از خود و کودکانشان در برابر سرما به همراه ندارند.

تیراندازی صهیونیست به سمت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست بامداد امروز به بخش‌هایی از کرانه باختری یورش برده و به سمت فلسطینی‌های ساکن این منطقه‌ها تیراندازی کردند. المیادین گزارش داد که اشغالگران به روستای المزرعه الغربیه واقع در غرب رام الله حمله کردند.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین عناصر اشغالگر را در جریان یورش آن‌ها به شهر قلقیلیه گلوله باران کرده و با پرتاب نارنجک هدف قرار دادند.

یاسین قسام یک شهروند فلسطینی نیز در جریان حمله اشغالگران به روستای ابوضعیف در جنین به شهادت رسید.

محله کفرسابا واقع در شهر قلقیلیه نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز بوده است. ارتش رژیم صهیونیستی مسیرهای رفت و آمد به منطقه رأس الجوره واقع در شهر الخلیل را نیز بستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عین السلطان واقع در شهر اریحا نیز حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

حمله‌های هوایی و زمینی اشغالگران علیه نوار غزه

دستاوردهای میدانی نیروهای مقاومت در خان یونس

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای مقاومت وارد درگیری‌های شدیدی با عناصر اشغالگر در چند محور در شهر خان یونس شده اند.

رسانه‌های صهیونیست نیز گزارش دادند که هلی کوپتر ارتش این رژیم چهار نظامی زخمی را به بیمارستان رمبام واقع در حیفا منتقل کردند.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که نیروهای مقاومت به صورت گسترده با عناصر صهیونیست درگیر شده و دستاوردهای میدانی خوبی در شهر خان یونس محقق کرده اند.

حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع دشمن

رسانه‌های خبری بامداد امروز گزارش دادند که پادگان عناصر صهیونیست در حانیتا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از ساختمان‌های منطقه اشغالی «آویویم» را با سلاح‌های مناسب قرار داده و تعدادی از عناصر صهیونیست در این حمله به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

در این بیانیه تاکید شده است که محل تجمع عناصر صهیونیست در نزدیکی منطقه المطله با موشک هدف قرار گرفته است. خبرنگار المیادین نیز تصریح کرد که یک موشک سنگین از سمت لبنان به سمت یک هدف نظامی در اطراف منطقه اشغالی شلومی شلیک شده است.

وی اضافه کرد که منطقه حانیتا برای دومین بار طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت. حزب الله لبنان بامداد امروز نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با ۲ موشک برکان سربازان دشمن را در منطقه کبرا هدف قرار داده و این موشک‌ها مستقیم به هدف اصابت کرد.

رسانه‌های مرتبط با حزب‌الله لبنان همچنین در گزارشی اعلام کردند که «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها شامگاه جمعه پادگان زریت را با موشک برکان مستقیماً مورد اصابت قرار دادند».

براساس این گزارش، حزب‌الله لبنان سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پادگان زریت در الجلیل هدف قرار داده است. خبرنگار شبکه المیادین نیز گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف منطقه الضهیره در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

در حال تکمیل

کد خبر 6005333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha