۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

معاون ورزش و جوانان مرکزی خبر داد؛

تقویت و رشد ورزش مرکزی در گرو تعامل و همکاری با جامعه دانشگاهی

تقویت و رشد ورزش مرکزی در گرو تعامل و همکاری با جامعه دانشگاهی

اراک- معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مرکزی گفت: تعامل هر چه بیشتر با جامعه دانشگاهی تقویت، توسعه ورزش و همچنین افزایش نشاط اجتماعی استان را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسیح قائم مقامی صبح شنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای دانشکده‌های ورزش استان مرکزی، اظهار کرد: اکنون بسیاری از اقشار ورزشکار استان مرکزی در دانشگاه‌های مختلف تحصیل می‌کنند که باید از این فرصت و توانمندی‌ها در راستای رشد و ارتقای ورزش استان مرکزی بیشترین بهره‌گیری را کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه یکی از الزامات توسعه ورزش، همکاری دانشگاه‌ها با سازمان‌ها و ادارات برای ارتقای سطح فعالیت‌های اجرایی است، افزود: چنانچه جامعه این دیدگاه را نسبت به دانشگاه داشته باشد، بخش اعظمی از مشکلات و چالش‌های موجود برطرف می‌شود.

قائم مقامی افزود: به طور حتم با تعامل و همکاری دوجانبه دانشگاه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان، دستاورد ارزشمندی برای مردم استان به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری با مشارکت دانشگاه‌ها، تهیه طرح جامع اطلس ورزش استان، اجرای طرح آمایش سرزمینی در حوزه ورزش با مشارکت دانشگاه‌ها، هدایت طرح‌های پژوهشی، طرح‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی به سمت نیاز میدانی حوزه ورزش در استان، ارتقای سطح مرکز ورزش قهرمانی و حرفه‌ای همچنین ارائه تفاهم نامه در راستای مشارکت اداره کل ورزش و جوانان با دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف از موضوعاتی است که در راستای افزایش نشاط اجتماعی و تقویت و توسعه ورزش استان مرکزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6005418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha