۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

امام جمعه اصفهان:

مدیران برای جلب مشارکت مردم در انتخابات کوشا باشند

مدیران برای جلب مشارکت مردم در انتخابات کوشا باشند

اصفهان- امام جمعه اصفهان گفت: در ایام باقی مانده تا انتخابات انتظار می‌رود مدیران در جلب مشارکت همگانی در انتخابات کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد بعد از ظهر شنبه، در شورای اداری استان اصفهان با تأکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: قانون بسیار ویژه‌ای در جمهوری اسلامی وجود دارد که در دنیا بی همتا است و آن قانون این است که کارگزاران نظام اسلامی و رهبر جمهوری اسلامی بایستی صفات گزینش که در ابتدا براساس آن برگزیده می‌شوند را تا انتها داشته باشند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: یکی از کارهای خبرگان این است که استمرار این صفات و ویژگی‌های قانونی را در رهبری مد نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته در همه کارگزاران دولت این امر وجود دارد و یکی از وظایف مدیران، اهمیت دادن به این موضوع است تا نسبت به حفظ این ویژگی‌ها در خود و سایر کارکنان حساس باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در انتخابات فردی که داوطلب می‌شود باید التزام قلبی و عملی به احکام اسلام داشته باشد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات، اظهار کرد: در ایام باقی مانده تا انتخابات انتظار می‌رود مدیران در جلب مشارکت همگانی در انتخابات کوشا باشند.

کد خبر 6006100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha