۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

فرمانده انتظامی کل کشور:

سهمیه منزل سازمانی کارکنان انتظامی کردستان ۲۵۰۰ مورد است

سهمیه منزل سازمانی کارکنان انتظامی کردستان ۲۵۰۰ مورد است

سنندج_ فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سهمیه استان کردستان برای کارکنان انتظامی و مرزبانی در ساخت منزل سازمانی دو هزار و ۵۰۰ منزل است که در فاصله نهایتا سه ساله باید احدث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد رضا رادان ظهر سه‌شنبه در آئین کلنگ زنی احداث ۹۵۶ واحدی منازل سازمانی سنندج اظهار کرد: توجه به معیشت کارکنان انتظامی از اولویت‌ها و دغدغه‌های ما است و بحث مسکن نیز یکی از این دغدغه‌ها است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد درآمد حقوق کارکنان صرف تأمین هزینه مسکن می‌شود، افزود: در برخی شرایط نیز اجاره مسکن نیز برای کارکنان وجود ندارد و این کار را برای کارکنان نیروی انتظامی سخت کرده است.

وی عنوان کرد: سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کردستان جزو استان‌هایی است که بیشترین همکار مأمور را دارد و باید سهم خوبی در انتظامی و مرزبانی در حوزه منزل سازمانی داشته باشند.

فرمانده انتظامی کل کشور بیان کرد: به واسطه تحمیل سهمیه برای منزل، سهم کردستان و استان‌های یاد شده از برخی استان‌ها بیشتر است و دو هزار و ۵۰۰ منزل سازمانی سهم کردستان در انتظامی و مرزبانی است که باید در فاصله نهایتاً سه ساله به نتیجه برسد تا از دغدغه کارکنان بکاهد.

سردار رادان اضافه کرد: براساس تعهدات انتظامی کشور زمانی که از دست رفته باید جبران کنیم و از امروز به بعد کار ساخت مسکن با کارجهادی باید سبقت بگیرد.

کد خبر 6009114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha