۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷

فرماندار میامی:

نمایشگاه دستاوردهای نظام در میامی برپا می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای نظام در میامی برپا می‌شود

میامی- فرماندار میامی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام در حسینیه اعظم شهر میامی خبر داد و گفت: باید دستاوردهای نظام به مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح پنجشنبه در نخستین روز از دهه مبارک فجر و در دیدار مسئولان اجرایی میامی با امام جمعه این شهر در دفتر وی، ضمن اشاره به دو رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات بیان کرد: برای امید افزایی باید دستاوردهای نظام به مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به گزارش عملکرد خود به مردم شریف دریغ نکنند، افزود: امروزه جهاد تبیین مهمترین مسئله است و باید در این راستا تلاش کرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند نظام برای کمرنگ کردن خدمات دولت تلاش دارند، ابراز کرد: دستاورد تک تک ادارات به روستاها تبیین شود تا مردم با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند.

آشوری با بیان اینکه تمام اقدامات و کمبودها به مردم اطلاع رسانی شود تا امید ایجاد شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خودشان بارها اهمیت مشارکت در انتخابات و دستاوردهای نظام را تبیین کردند تا برای ما سرلوحه باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از روز جمعه در حسینیه اعظم میامی افتتاح می‌شود، گفت: تبیین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته به خصوص برای نسل جوان از محورهای این نمایشگاه در کنار انتخابات است.

فرماندار میامی با بیان اینکه دشمنان با نقشه‌های مختلف به دنبال این بودند قطار پیشرفت ایران اسلامی را از ریل خارج سازند، تاکید کرد: مردم ما همانطور که جنگ تحمیلی و توطئه‌های دشمنان را با حضور در میدان خنثی کردند در جنگ نرم و اقتصادی نیز اجازه کار به دشمنان نداده‌اند و در انتخابات پیش رو هم بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

کد خبر 6011083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha